brainwildchild

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Ronja Olsson - 28 november 2012 22:27

Jag har nästan inte gjort någonting produktivt idag, vaknade runt sju. Kollade på vädret, hostade lite, vände på mig och somnade om! Därförsvann den löprundan! Idiot!

Därefter vaknade jag runt 10, satt igång lite tvättmaskiner så blev man av med det, fixade i vardagsrummet och käkade lunch. Sedan låg jag i sängen och pluggade, skrev klart och skrev ut svenska talet, och skissade på engelskan

16 tog jag på mig joggingkläderna och begav mig till jobbet, fick testsmaka nya menyn och ummmummg vad desserterna och rödingen var mumsigt!.

Därefter ett arbetspass som var helt okej, fram till 22, då sprang jag hem ingen. Skönt att ajg bor nära med tanke på vädret. Mysig med snö men nu är det bara slask. Vill ha riktigt fin kramsnö.. Jobbar lunch imorgon så dags att sova. Tuddels

Av Ronja Olsson - 28 november 2012 08:33

Nästa helg när det är 1:a advent kommer en av boysen från Skutskärskampsportklubb göra sin proffsdebut här i sthlm på fryshuset. Jag är otroligt taggad på att gå och kolla men min ekonomi och ja säger olika. Synd! Men jag kommer såklart hoppas på det bästa. Men ett stort lycka till Jonathan!!

Dennis Erdogan vs Jonathan Salminen på Vision FC 5

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards