brainwildchild

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Ronja Olsson - 2 november 2012 16:23

Jag blir så bortskämd med mat här hos farmor ska ni veta! Igår stod det älgstek på menyn och idag är det älgfärsbiffar med fetaost, rostade rödbetor och annat gottigott. Hemma i sthlm blev det en shake eller keso till middag. Sånn tur jag har dessa tre veckor! Var in till stan idag, träffade mormor på hennes jobb och därefter åkte jag och träffade gammelmormor. Löste korsord med henne och umgicks. Idag blir det en lung fredag ska skriva klart labbrapporten har bara bakgrund och slutsats kvar nu och sedan står historiauppsatsen på tur. Men imorgon blir dagen lite mer händelserik.

Nej njuta av godmat på fredagen låter som ett skönt upplägg!

Av Ronja Olsson - 2 november 2012 10:14

Det är fredag och jag har fortfarande en handikappad fot... Men det bättre är att jag ska med Ingela in till Gävle, hämta bröd och träffa gammelmormor, Trevligt! Tänkte jag skulle skriva lite på min labbrapport och förbättra lite faktiskt. Haha eller okej, förbättra radikalt mycket. Imorgon ska jag gymma med Daniel och åka t Tierp med Bästis och träffa pontus. Yeey! Han ska få tillbaka sin gröna hatt!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards