brainwildchild

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Ronja Olsson - 10 november 2012 17:52

Så nu är snart den här lördagen slut, har skrivit klart och skickat in historia uppsatsen och nu sitter jag med fysiken ska göra klart bakgrund och analys idag och små justera den imorgon, därefter vill jag skicka in den inna jag åker till tränignen imorgon! Efter det tänker jag skära upp lite avokado och titta på¨någon bra film innan jag lägger mig i min underbara säng! Kanske träna lite bål, hmm,, Japp det gör jag nog!

Av Ronja Olsson - 10 november 2012 13:39

Så tillbaka på Lidingö. Igår hade jag myskväll med mamma, eller jag somnade efter en timme så så mycket blev det till myskväll, var verkligen trött igår och idag vet inte vad det är. Hoppas att det bara är vädret! Min dator håller på att krashar så har säkerhetskopierat den och ska lämna in den till Ali, så less jag blir på dessa saker. Nu ska jag ut på en 6km skulle vilja ta milen men nu när jag har varit så trött flera dagar i rad är jag lite osäker. Kanske börjar jag bli sjuk. Imorogn blir det ett pass med "nya" gruppen vilket ska bli jättekul och jag har fått en blåtira på vänster öga av Micke sen i onsdags. Så idag är ajg riktigt snygg!

Sedan har Instagram gjort att an kan se profilerna på internet här är länken till min om ni är intresserade http://instagram.com/brainwildchild/

Annars kan ni börja följa mig om ni inte redan gör det, lägger inte upp så intressanta bilder men något blir det i varjefall !

Bilder från förra helgen. Finaste <3

     

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards