brainwildchild

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Ronja Olsson - 19 november 2012 20:39

Nu är det dags för att krama    efter ännu en spännande och rik dag. Började med jobbet, helt okej, måste bli van med rutiner och sådant. Därefter snabbt hem, på med träningskläder och slängde i mig en kycklingfile med wokgrönsaker innan jag begav mig på träning. FYS stod på schemat och jag ska komma ihåg att stretcha efter ett gympass! Gårdagensträning visade sig idag, jäklar vad mina biceps och triceps var trötta. Men gjorde mitt bästa och kämpade på. Måste ställa om mig på 1h 30m träningar nu istället för bara 1h. Men det kommer nog gå fort. Nu har jag tagit en snabbdusch och ligger i sängen, dags för att sussa sött och drömma fint.

Morgondagens schema

  • Jobb 8-15
  • Middag
  • Träning
  • Engelska uppsats skissa på den bara

Trevligt! Sov gott! Bjussar på en gammal sparring bild mellan mig och Micke!

Av Ronja Olsson - 19 november 2012 15:27

Så ännu en dag har snart flimrat förbi, jobbet gick helt okej idag, kommer ta ett tag att vänja mig såklart men snart så. Nu ska jag snart iväg och träna på Linnea, och därefter en dusch och sooooova!

Av Ronja Olsson - 19 november 2012 07:15

Känslan när man vaknar efter en god natts sömn och kollar sig i spegeln. Vem kommer jag skrämma,livet av idag?

Hahah ja så känner jag mig just nu, men,struntzamma ska,cykla iväg till jobbet nu. Trevlans!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards