brainwildchild

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Drömkillen

Av Ronja Olsson - 31 januari 2013 22:00

Drömkillen:

  • Ögonen ska vara speciella, de ska vara mjuka men ändå dölja en viss lurighet inom honom
  • Svart hår
  • Klädstilen kan vara varierad, myskläder när man har en chilldag, vanliga kläder när man ska ut på stan/skola, träningskläder ibland och kunna klä upp sig när det är dags för fest.
  • Håret spelar inte så sor roll, bara det inte är typ ner till axlarna så att han ser ut som en hen
  • Någon som är sig själv, som också jag kan vara mig själv med. Han ska gilla min personlighet och acceptera mig för den jag är
  • Någon som är likadan när han är med sina vänner som när han är med mig.
  • Någon som inte vill ses hela tiden och alltid med mig och samma personer utan någon som vill ha sitt egna liv också och kunna umgås med sina egna kompisar och inte bara med mig
  • Båda ska kunna lita på varandra till 100 %
  • Att han kan trösta en när man är ledsen.
  • Någon som gillar att träna och någon som jag kan träna tillsammans med, ut och springa eller boxas.
  • Inte någon som bara vill ligga inne, se på tv och chilla
  • Djurvän
  • En som har respekt för mig
  • Att han förstår mig.
  • Att han bryr sig om mig.
  • Någon som inte blir svartsjuk ordentligt, så att det blir mycket tjaffs om det eftersom jag umgås mest med killar utan någon som blir lite gulligt svartsjuk
  • Ha kvar barnasinnet
  • Någon att plugga med
  • Han ska vara dominant och rättfram, säga vad han tycker, tänker och vill utan att vara rädd för det!
  • Helst mer än tre r äldre än mig
  • Lite stubb är HETT!
  • Helst ingen som röker eller snusar
  • TATUERINGAR ÄR MUMS
  • Muskler

Egentligen vet jag inte om min riktiga drömkille är så här eftersom det kan nog säkert komma någon om några år i mitt liv som inte alls är så här men ändå får mig att känna något för honom! Men ett hum om vad jag tittar på hos killar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards