brainwildchild

Alla inlägg under januari 2012

Av Ronja Olsson - 28 januari 2012 20:15

Av Ronja Olsson - 28 januari 2012 19:20

Tränade idag 20 min på crosstrainer AMT suuperbra sak man kan variera själv om man vill "gå i trappor", jogga, springa eller skidåkning, grymt! 2.8 km blev det och runda 300kcal brända. Sedan tänkte jag inte köra någon styrka men gjorde en övning på maskin, bensträck 3x14 med 20 kg. Den är bra för att stabilisera knät och bygga upp benen perfekt! Jag har fått världens smärta i halsen så ligger och tycker synd om mig själv och skriver på hemuppgiften och har nyhetstorka för tillfället. Har lagat världens godaste maträtt åtminstone som jag får njuta av (den är slut nu) :(

Kycklinginnerfile med makaroner (orkade inte vänta på ris) och wokgrönsaker, majs, böngroddar med sweet & chili och soya. Alltså foodgasm!!!

Nu ska jag försöka mig på skrivningen igen tänkte vara färdig med fråga ett iaf idag! Funderar starkt på att köra ett styrke pass på 45 min imorgon men har jag lika ont i halsen imorgon som idag så avstår jag det och kanske tar en promenad istället!

Av Ronja Olsson - 28 januari 2012 19:16

  • Jag trodde aldrig 2009 att jag skulle kunna nå dit jag är och bli den jag är idag.
  • Jag har fobier för små spindlar, små ormar, CLOWNER, och bajs, det är det värsta jag vet!
  • Jag älskar min kropp, fast är lite missnöjd med låren och armarna men det ska jag träna bort!

Avslutar med en grym låt framförd utav Adam Lambert!

Av Ronja Olsson - 27 januari 2012 19:57

Ronja Linnea Lucky Olsson Andersson!

 
Av Ronja Olsson - 27 januari 2012 19:50

Nu är det helg igen och hemtenta står på schemat, vilar dock nu och troligtvis en timme till har gjort lite redan!

Skolan gick bra, nytt scema från och med måndag lite weird men fun!

Träningen gick super, eller aa de gånger mitt knä inte ville vara med något mer! Men orkade klart mer än vad jag trodde! TUSEN TACK TILL MARIA som lånade ut sin extra tröja, för jag mitt stora pucko hade ju glömt träningströjan! -.- Smart! 

Nu har jag ätit soppa och ska se på ett avsnitt av CSI och därefter fortsätta med hemskrivningen!

Imorgon är det öppet hus på TBS 12-14 bara komma och kolla runt!:) Men börjar med pass på friskis och därefter en hotellfrukost med Faster och CO!

Så see yah later alligator!


Av Ronja Olsson - 26 januari 2012 21:58

Jag är så överenergisk så att det inte är sant, vet inte vart jag ska ta vägen! Hoppar upp och ner och ringer folk som tycker att jag är så dryg, men är man vän med mig så får man stå ut med mig'!;D

Boxningen gick super idag:)

Men i skolan vart jag ju total less på mig själv låste ju in nyckeln i skåpet! GAHHHHH! Och har inget extra lås här på sthlm,,,,,, Men annars var dagen bra:)

Köpt styrketräningskort så nu jävlar blire träning, första passet imorgon klockan sju löpning 2km och 15 min på crosstrainer, styrka på söndag!

Nu ska jag koka te och försöka komma ner i varv!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards