brainwildchild

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Ronja Olsson - 1 mars 2012 21:12

Just nu så vill jag strypa, våldta, slå ihjäl, stycka, MÖÖÖÖRDA mitt knä! Alltså jag blir aldrig bra i det idag fick jag lägga 40 minuter på cykling för att det kollapsade totalt. Om det inte är bra på tisdag så kommer jag att ringa en ortoped så får de tamefan reda ut skitet!

Okej, jag har bestämt mig att jag åker upp imorgon! Så gympass tidigt runt sju och sedan går bussen från lidingö 12.18 Det ska jag nog hinna! Hoppas jag!

Så nu ska jag bara koka lite te och sedan hoppa i säng!

Mitt och Jennifers fritidsintresse är att skypea med varandra, sitta helt tysta och skicka länkar till varandra och säga två tre ord var tredje minut ;P

OHH shit vilken gammal låt jag hittade! Kommer ihåg när man lyssnadde på den här All the time!

Av Ronja Olsson - 1 mars 2012 14:30

Nu är jag färdig med dagens saker, vad ska jag göra nu? 

Jag har ingen aning så tar väl och lägger mig och ser på någon bra film då. 

Jag har lite delade åsikter om vad jag ska göra imorgon, Jennifer vill att jag ska komma upp imorgon, kanske vore det bra om jag åkte upp, men då missar jag en boxningslektion, visserligen skulle jag kunna ta ett gympass på morgonen, gymmet öppnar runt sju så. Men ändå skulle jag få sådan ångest om jag inte tränar, men ändå skulle det vara kul eftersom det är ju trots allt lov :p

Gaaah hatar att ha problem med känslor och vad jag ska göra ..... 

Får göra ett beslut imorgon bitti. 

Av Ronja Olsson - 1 mars 2012 12:49

Det är så skönt med lov, jag kunde sova fram till 11 utan att ha dåligt samvete :P 

Bara legat och tagit lungt nu i några timmar, skulle till Johanna 15.00 men nu hade hon blivit sjuk så har inget att göra fram tills träningen ikvälll :(

Lite segt men hinner få lite gjort iallafall, så får se om jag har ändrat humöret till kvällen.. 

Jag hoppas fortfarande lite på fys, men kommer ångra mig vid slutet av träningen och sedan vara överlycklig efter om det blir så!

Övergår till källkritiken och städning av rum nu!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards