brainwildchild

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Ronja Olsson - 2 mars 2012 19:12

Haft en underbar dag hitintils, kommit upp till Gävle varit nere i stallet och hälsat på finaste. Käkat god mat och nu ska jag och Jennifer dra till Tierp snart och umgås med Anton och Pontus, myys! :)

Jennifer sitter och spelar på sin gitarr, super duktig!!

     

Av Ronja Olsson - 2 mars 2012 11:46

Upptäckte att det var en timme kvar innan bussen gick, skulle visst på 12.37, jahap här som man har stressat på för att hinna allt!

Tänker på att det är bara en månad kvar innan jag blir 16, hihi, lillen blir lite större   

Så vad önskar jag mig? Egentligen tycker jag både bra och illa om födelsedagar, man får ju presenter och uppvaktning men sedan så äre drygt att man ska bjuda på så mycket (borde egentligen vara så att folk bjuder mig), städa hela lägenheten för att det ska vara snyggt och prydligt,  och sedan invänta alla som kommer på olika tider. Lite blandat, men på slutet av dagen är man ju nöjd och glad!:) Speciellt att man är ett år äldre är det enda som behövs ibland!

Vad önskar jag mig då? Ärligt talat har jag absolut ingen aning gillar överraskningar, men ungefär presentkort på typ Vagabond, Gina, HM, JC, Bikbok, Budo Store, IKEA, bara pengar

Okej mina dröm presenter är såklart NELSON och high school resa till USA/Australien, men det får man väl bara sukta efter!

Av Ronja Olsson - 2 mars 2012 10:49

Nu ska jag snart bege mig hemåt mot Skutskär, byn gud glömde! Haha nee, bara delvis! Även hittat en sladd till kameran så lite bilder från kryssningen!:)

 

Pappas normala semesterställning, har man tappat bort honom på någon semester har han gått och tagit sig en lur!

Två utav tre systrar med sin papi!

 

  Eftersom man hade lyxsviten så fick man specialfrukost upp på rummet! Mums!

  Våran balkong var lite halkig på hemvägen, snöstorm i Tallin! :( 

Av Ronja Olsson - 2 mars 2012 08:11

Jag blir så förvånad över vad jag och min kropp orkar egentligen, jag har alla odds emot mig både i skador och i kroppsstorlek, men ändå så klarar vi av förjävla mycket! Helt underligt! Jaja klockan är 12 minuter över åtta, jag har hunnit gymmat i 1 h, duschat och nu ska jag käka frukost, produktiv brud! Hell yeh!

Har köpt hem ny musli som är bara för god, den ger en foodgasm! Tillsammans med mjölk OFC! ;D

Fredriks Pauluns supermusli, sååå gott! Ni måste testa! Med kokos, hasselnötter och jordgubbar. Mmm!

Brukar bara köpa Pauluns musli som finns i olika smaker men igår när jag var och handlade så hade dem fått in en nyhet med den här smaken, jag som absolut älskar kokos och jordgubbar (ja nötter också) var bara tvungen att testa, inte blev man besviken inte!

Musiken som gick replay på Ipoden imorse!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards