brainwildchild

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Ronja Olsson - 26 mars 2012 19:38

          Haft en awesum söndag med fina presenter och god mat, snacka om att jag blivit tjock eller ?

Av farmor och Arne fick jag 500:- vilket ska läggas på en skinnjacka tack :)

Av faster och farbror Pär fick jag ett halsband med mitt mellannamn på "Lucky", tycker att det är ganska great att heta det i mellannamn ;) Två burkar med vintagemotiv, typ, Alice i underlandets förtrollade minttabletter och ett läppglans. En bok SPÖKTIMMEN från Rotskärsskolans bibliotek. En liten historia om den boken. Min pappa och farbror stal den där från Rotskär när dem gick där på högstadiet. Börjar tidigt eller ?;) Haha, okej jag har tagit ett antal böcker jag med därifrån ^^ Oops busted!

Men den presenten som gav mig hjärtstillestånd var nog en träningst-shirt. Tack fin tänkte jag liksom, har så många redan men det finns alltid plats för en extra. Ja men sedan säger faster

-"Leta efter något märke"

Aa jag letar och hittar ett märke cooldry,

-"Jaha vad är det med det?"

-Ne inte det leta efter ett annat.

Fortsätter leta och ser att det står Lidingötjejlopp på armen, Neeeej! Alltså hon kan sinte vara serriös, jag i chocktillstånd som inte visste vart jag skulle ta vägen. Har en tanke i huvudet. HUR FAN SKA JAG ORKA SPRINGA EN MIL, när jag knappt orkar jogga 1KM!!!! Men blev jätteglad så idag började jag min träningsväg mot lidingö tjejlopp 30 september 2012.

Inge godsaker, äta minst 4 gånger om dagen, träning 6 dagar i vekcan varav 3 boxning, 2gym och ett pw/jogging 30 minuter. Nu kör vi!

Så idag efter skolan gick jag till gymmet, 12 min på ATM, eftersom jag precis börjar bygga upp knäskadan tog jag tre ben maskiner idag 3*15 rep. Sedan 10 minuter ute promenad/joging. Knät har hållit, bara konditionen som sviktar.

Imorgon boxning plus långpromenad på skolan, Onsdag skolidrott och sedan tar jag min vilodag då, pappa och jag funderar på att ta en bio! :)

Nu ska jag träna till Nationella och sedan ska jag dejta kudden!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards