brainwildchild

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Ronja Olsson - 24 mars 2012 17:44

Från 5 imorse har jag hållit igång, okej en nap på eftermiddagen men den var förtjänad!

Började med att plocka bort mer vintersaker så har fyra kartonger nu som jag inte kommer att se försen näst höst. Två jackor till ska ner, min älskade rödluva och skidjackan! Men det blir först i mitten av april, jag är en riktig fryslort av mig!

Sedan bytte jag gardiner i mitt rum, hade bara ett par extra så ska köpa ett par nya till vardagsrummet.

Möblerade om i mitt rum och städade i kök, badrum och hall. Har dammsugit och skurat alla rum förutom vardagsrummet. Vill ta det när pappa bestämt sig om hans ska ha kvar kontoret eller inte i vardgasrummet, Hope not!

Har lagat utestolarna där plankor hade lossnat, borde bli snickare! ;) Även satt upp två av mina stipendium.

Tvättat speglar, och dusch. och bakat. Bytt sängkläder, (hittade sprillans sängkläder där ett överkast och örngott kostade 800:- två sådana och ett lakan för 800:- så min säng är värd bara i sängkläder 1600:- HAAHh det är illa!)

Vid 14 var jag klar och helt slut. Så då tog jag en powernap på två timmar, snacka om att det var skönt.

Nu har jag duschat, tagit fram kläder och ska åka upp till Skutskär, sover över hos faster och tar en tripp till min fader imorgon :) Får lite presenter och sådant :)

Bildtexter:

1. Såhär såg jag ut på promenaden igår!

2.Lagat utestolen !:))

3.Min goda gratäng, lax med philadelfiaost, tomat och osttäcke med olika grönsaker bredvid. FOODGASM!

4.Nya gardiner

5.Säääng, med massa saker!

6. Skrivbordet fick en upprensning och rosetterna flyttades dit :)

           

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards