brainwildchild

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Ronja Olsson - 22 mars 2012 21:50

1. Har du ett par rosa string? ja
2. Vem var den senaste du pussade? - Emmelie
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - idk!
6. Gillar du nån nu? nope, eller kanske, eller ne

7. Vad gjorde du inatt? Sov

8. Och i förrgår natt? Sov
9. Vad gör du innan du ska sova? kollar facebook.
10. Kan du prata med din mamma om allt? yes!
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?  japp

12. Har du varit gravid? - Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? har ingen?
14. Choklad eller glass- beror på
15. Push-up eller T-shirtbh? - push-up
16. Stövlar eller gymnastikskor? - beror på vad jag ska göra.
17. Kjol/klänning eller jeans? - klänning/kjol


Tio fakta


1. Hemstad/ort - Skutskär,Lidingö
2. hårfärg - Brun-blond
3. Längd - 167.½
4. Frisyr - utsläppt eller uppsatt
5. Ögonfärg - blå mot grå
6. Skostorlek - 38
7. Humör - Olika :)
9. Civilstatus - singel
10. Vänster eller högerhänt - höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja
2. Tror du på kärlek? - jadå
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - ja
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa killkompis ? - aa
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för (honom/henne)? - nope
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ja
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? vad är iden med hemlig då?               10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja


Tio saker


1. Kärlek eller pengar? - kärlek
2. Vin eller öl? - vin
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
4. Har du hoppat bungy jump? - noppe
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - jaow
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - yes!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - aop
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja!


Tio Känslor


1. Saknar du någon just nu? - yees
2. Är du glad? hela tiden! :)))
3. Är du fundersam? - sometimes
4. Är du uttråkad? - jaa
5. Är du tysk? - 25%
7. Är du italienare? - ne
8. Är du fransk? -ne
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej har aldrig varit
10. Gillar du någon just nu? - men har redan svarat mähän



Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 21.55
2. Namn? - Ronja Linnea Lucky Olsson Andersson
3. Vart bor du? - Lidingö                                           
                
4. Hur många barn vill du ha? - 1                                                 
  
5. Vill du gifta dig?- ja
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - rullar
7. Har du ätit sushi ? - yes, min älsskling
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - två
10. Humör? - pigg, glad.


Fyra Grejjor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - haha typ
2. Har du en hund? - har haft
3. Sover du helst själv eller med någon? med någon men det beror på vem
4. Tror du på spöken? - ne men andar


Skulle


1. Skulle du vilja vara längre? - JAAAA
2. Skulle du vilja väga mer? - nej
3. Skulle du vilja ha sex nu? - nee är nunna
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - funderar på att ta en sängfösare!


Kan du

1. Kan du röra på öronen? - vem kan inte?
2. Kan du slicka dig på näsan? - aop
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - ahahahahah nee pratar till och med i sömnen och ibland med mig själv o.O
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - yes
7. Kan dina vänner lita på dig? - yes!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - i vinter
9. Kan du suga? - bäst!
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - haha jorå

Har du

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja
3. Har du syskon? ja
4. Har du ljugit på någon fråga än då? - ne
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - ja
6. Har du varit full den här månaden? - mm
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - jaa
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - yes
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ja
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? yees fan han var ju den yngsta :O
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - yes


Vem
1. Vem älskar du?- vännerna, familjen, Nelson,, boxningen och viktigast MIG SJÄLV!
2. Vem kan berätta allt för dig? - allt för mig? jag dem som litar på mig förmodligen.
3. Vem vill du bli full med? - Någon rolig jävel!
4. Vem är den bästa artisten? - finns många många.
5. Vem pratade du senast i telefon med? - jennifer<3
6. Vem är snällast i världen? - Mee
7. Vem vill du prata med? - alltså ingen just nu
8. Vem sov du senast med? - Persson, dt var ett jävulskt helvete!
9. Vem såg dig full senast? - Mina kompisar
10. Vem vet allt om dig? - ingen
11. Vem hatar du mest? - det finns väll typ två tre styckna men vem orkar ödsla tid på sådana idioter ?
12. Vem kramade du senast?- Louise
Av Ronja Olsson - 22 mars 2012 21:35

Nu börjar det tas! Har tränat nu och jag orkade med ett helt fys pass. Fy sjuttsingen vad många armhävningar och situps man gjort. Och sedan alla dessa vikter Arthur tycker om att ta fram. Imorgon känns det helt klart! Börjar märka nu att jag orkar mer än förut tror det beror på kosten också. Käkar ALLTID bra frukost och relativt bra lunch, visserligen världens dåligaste lunch på Mest men man tager vad man haver!

Middag nrukar jag variera med hur mycket. Lite mer kolhydrater när jag ska träna och mer proteiner när jag inte tränar. ALLTID efter träning käkar jag 250g Kvarg och en banan också för att musklerna ska kunna återhämtas bäst.

Nå över till skolan, gick helt ok idag. Engelska förberedelser inför NP. Biologi, genomgång. Matte, faktorisering av polynomer. Superkul!! Svenska körde vi förberedelser inför NP.

Alltså jag har verkligen hamnat i världens bästa klass. Säger inte att mitt älskade 9CD var dåligt men vi mappar är snäppet bättre sometimes! Men en sak jag irriterar mig på, alltså det är nog inte bara jag i klassen heller. Det är när vissa är så respektlösa mot läraren och skiter fullständigt i vad han/hon säger! Sitter och pratar när läraren säger något viktig, har datorn uppe och spelar spel, fast än att läraren bett flera gånger att stänga ner den. Alltså de går på gymnasiet om de inte är där för att lära sig något eller för att plugga så gå hem, byt linje. Stör inte oss andra som vill bli något och lära oss något. Men sedan när läraren får något frispel och inte orkar något mer och ber de personerna att gå ut. DÅ GÅR DEM INTE UT de typ säger nej ska skärpa mig blah blah, men alltså hallå vart sitter problemet, det är väll inte så svårt att bara gå ut ur klassrumeet. Nej ibland får det vara nog jag är ett år yngre och beter mig lite bättre? Illa!

Nej glada tankar nu då!

Börjar 12.30 vilket betyder sovmorgon! Yeey! Eller nej, ska upp och städa.... Det är det jobbigaste med att ha egen lägenhet, städningen. Då lär man göra allt själv, annars brukar man ha en mamma som städar åtminstone kök och toalett men nu får jag göra det själv .-.- Aja tat som en kvinna och bit i!

Juste min bästa vän har hoppat av skolan, lite tråkigt men hoppas att hon kommer till en bra linje och klass nästa år. Min bästa vän!<3

Some pics. I knööve you love them!

1. Min outfit på boxningen idag

2. Min nya tröja jag fått av syster!<3

   

Av Ronja Olsson - 22 mars 2012 08:51

Just nu är jag helt slut på en timme har jag gjort 20 uppgifter i biologi boken. Duktig jag är!

Nu har jag gått igenom kalendrar och skrivit in prov och resultat:)

09.13 går bussen. Så får vila i 20 minuter nu. Det förtjänar jag!

Glömde dra ner persiennen igår kväll så vaknade med strålande solsken, öppnade fönstret lite och hörde fåglarna kvittra. Gud som jag älskar våren!

Till frukosten. Åt jag två knäckebrödsmackor, en kopp te och en dl Protin. Någon special mjölk som Arla gjort med mer proteiner och fetter som ger mättnadskänsla och energi. Gott. Kesella och Protin. Mina favoriter! Dock smakade det lite grädde bara vilket jag verkligen inte tycker om!

Vet ni vad jag skulle vilja nu? Klippa håret och färga det, få något nytt i livet! Bara något enkelt, skulle vara så trevligt. Men vill ha långt hår kvar bara tunna ur eller göra det ännu tjockare skulle vara roligt.

En sak till bara. Drömde att jag var méd på något konstigt BigBrother. Alltså gud vad skadat det var. Skulle jag beskriva skulle jag fan bli anmäld till psyk hem!

Nej nu ska jag åka till skolan strax och göra lite nytta!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards