brainwildchild

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Ronja Olsson - 21 mars 2012 21:01

Hej nu är ajg tillbaks, tänkte blogga lite igår kväll, men var så ofantligt trött så gick och lag mig istället!

Boxningen gick super, cykling som uppvärmning (bara två veckor kvar nu) :)) sedan lite par övningar och skugg. Satt på sparring handskar och tränade olika slag och kontringar. Imorgon (torsdag) ska vi få köra lite sparring, ÄNTLIGEN!!

Skolan idag, onsdagar är värsta chill dagen. Först tyska, håltimme i ca 2h och därefter idrott. Vi tidigare lagde idrotten idag så att vi fick sluta en timme tidigare! :)

Hem, spelade lite xbox för att tänka på annat, satt mig med biologin sedan har prov nästa vecka. Därefter kom pappa och Harry, presenterade mi presentation inför nationella i svenska. Nu har vi varit på Foresta och ätit god två rätters middag. Varit och handlat och satt igång en bra actionfilm! :) På lördag kanske jag ska på bio med Emelie o co. Får se om jag har pengar kvar. Beställde hem en ny grafräknare idag, min andra blev stulen, så ska checka kontot imorgon!

På söndag ska även pappas släkt fira mig. Eftersom när jag fyller år så är farmor i kålåsen och vill inte fira med bara faster  och farbror:/  Så vi tar det på söndag. I lööve prensents (hoppas jag får några ;)

 

Av Ronja Olsson - 21 mars 2012 10:45

1.Hur gammal är du om fem år?

21 år!

2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mig själv

3. Hur lång är du?
168

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
 Tintin

5. Vem ringde du senast?

Pappa

6. Vem ringde dig senast?

 Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"kan jag ringa ?"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vad man vill säga, till vem.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av det haha!

10. När såg du senast din mamma?
 en vecka sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Blue

12. När vaknade du i dag?

7

13. Vad skrämde dig om natten som barn?

Clowner

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Något i skolan

15. Hur stor är din säng?

160

16. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbara

17. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan, så mycket skönare!

18. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra

19. Vilken är din favoritglass?
 
Bens and Jerrys eller calippo shots

20. Vilken är din favoritefterrätt?
Snickers, cheescake

21. Kan du spela poker?
 
yes

22. Tycker du om att mysa/kela?
Ja det är klaaaaaaaart

23. Är du en beroendemänniska?

Ja!

24. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

25. Föredrar du havet eller en bassäng?
båda

26. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder

27. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
olika från dag till dag

28. Vad har du för ringsignal?
Make it - mcrish

29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Hm ja det har jag säkert någonstans!

30. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Rosett

31. Flirtar du mycket?
Haha ne tror inte de

32. Kan du byta olja på bilen?
yes

33. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
 
nope

34. Läser du dagstidningen?
 yes

35. Dansar du i bilen?
Om det kommer en äckligt bra låt så givetvis

36. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Curt, Sofie eller Mona

37. Vad lyssnar du på just nu?
Tv-programm

38. Har du varit med i tidningen?
Ja det har jag

39. Vad är det konstigaste du ätit?
 
Snigeljävel i frankrike

40. Vad är det för färg på din tandborste?
vit blå

41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
 Jennifer oftast eller mamma

42. Har du någon piercing/tattoo?

nope, nope

43. Din största vinst?

Felfri 1m med finaste förra året<3

44. Civilstånd?
 singel

45.Hur vill du att din kille ska vara?

Mogen men kunna vara barnslig, lätt för att skratta, framåt, självständig, inte dryg, jag vill kunna slå han lite också ;))

46.Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, progress och bloggar dagligen

47.. Är du fåfäng?
Hmm, nej det tycker jag inte.

48.Ångrar du någonting du gjort?
Nej, ångrar mer saker jag inte gjort

49.Vilket är ditt drömjobb?

Läkare

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Hästar, katter, fiskar, hundar

51. Svär du ofta?
Jafan

52.Vad har du ätit i dag?

frukost, ska göra kyckling och keso snart

53.Vad gör dig glad?
Mycket.

54. Vad ska du göra i helgen?

nästa helg ska jag bli firad och sedan på kvällen på lördagen vara med vänner

56.Favoritlåt?

Wildones -florida

57. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Hmm, jo kanske. Eller nej, eller jag vet inte

58.Vad har du på dig just nu?

tröja, träningsbyxor, underkläder

59.Vad är klockan just nu hos dig?

10.55

60. Var dessa frågor roliga att svara på?

nope

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards