brainwildchild

Alla inlägg under juli 2011

Av Ronja Olsson - 15 juli 2011 13:48

Jag saknar känslan och värmen, jag saknar hur det pirrar i hela kroppen varje gång man ser personen! Jag saknar lyckan och den obeskrivliga känslan!

En känsla som är så sällsynt, det är inte alla som får ta vara på den eller känna den! Man upplever den nästan aldrig, visst kan man lura hjärtat ett spratt och tycka att man upplever känslan men det är bara ett spratt, inte verkligt!

Jag vill känna den känslan igen, kunna känna sig uppskattad och värdefull för någon, kunna veta att man inte behöver göra sig till eller vara någon annan, bara vara sig själv. Att personen tycker om dig för den DU är!

Den känslan, den kärleken kan man aldrig ta ifrån en levande människa, det är det som är mänsklighet!

Av Ronja Olsson - 14 juli 2011 21:12

Hemma ifrån kursen, blev 2,5h så nu är det "bara" 10h kvar! Men det är lärorikt och kul så har inget emot det! 

Tog inlinesen ner så kanske man har träningsvärk imorgon?? Hope not!

När jag och Jossan skulle hem så gick vi in till hagen, Silver och jag blev värsta buddysarna!;D

Då var jag och Silver 3cm att kliva på en super gullig liten bebismus! Svart, urgullig!

Men eftersom den är vild och var full av fästingar fick vi inte ta hem den!:((( 

Åker dit imorgon ch kollar så att den lever!

Ska hälla upp ett bad nu med badsalt, och babyolja, + vaniljljus bredvid! 

Mmmmmmmmm wonderful! 

Just det hämtat ut glasögona! Så vill veta glasses or not!

Keep in touch!

   

Av Ronja Olsson - 14 juli 2011 11:50

Är i Bomhus har sovit med mimmi hos hennes syster eftersom hon är borta! Men ska bege mig hemåt snart eftersom jag har grönt kort kurs! 

Igår var jag och Jennifer som sagt i stan och såg på Harry Potter del 2, grymt bra! Fast eftersom mina glasögon är på lagning ser jag inte så bra! Jättefult att när vi går ut ifrån salongen skriver mamma att mina glasögon är färdiga.

-.-

Shoppade på Cubus, två tröjor.

Gina Tricot, tre blusar!

Bikbok en kjol och linne!

Och en hår klämma åt mamma på kicks!

Sedan gick vi och mötte mimmi och när vi skulle gå mot bussen så gick vi in i Wille och Omar, så var med dem flera timmar, hade jätte kul, gick upp till Max och käkade Greenburger, Chili-Cheese!:)) Super gott!

Gick ner till sommarkväll och skulle se på Basshunter, lite småkul då! 

Dem åkte hem och jag och Jennifer skulle åka hem men då stöter vi på Sebbe och Danne, var med dem och hade roligt, drog mot bussen vid tio, då stötte vi på Mimmi, Fredrik, Michael, Anna och Linda! Umgicks med dem, Jennifer och Linda åkte hemåt och jag, mimmi och Neoline fick skjuts av Fredric upp till Bomhus, Fredric stannade och umgicks med oss, sedan runt halv 1 åkte han, och vi gick upp och sov runt 3! 

Ska dra! Keep in touch!

Av Ronja Olsson - 13 juli 2011 11:33

Egoist som man är och har inget bättre för mig, här kommer lite pics of me!;)

Se och njut!

   Crusing i Västerås!   Nyvaken!      

Av Ronja Olsson - 13 juli 2011 09:12

Såå efter 13 timmar vaknar jag till liv! Börjar bli sjuk, hostar, ont i huvudet, och mår illa, inte kul!

Igår så tog jag en promenad ner till morfar och hämtade mamma cykel och cyklade ner till Nelson, som fått komma in nu! Han var visserligen rastlös men inga dumma insekter som biter på han! 

Mockade och slängde in en spånbal, tog även en skritt tur runt hagarna, såklart började det åska och Nelson tjaffsa, men det verkar som att han litar på mig, för efter ett tag (3min) så gick han framåt och bredvid mig! Duktig Kille!

Åkte hem och handlade, mamma och jag hade filmkväll!

Idag blir det stan med Jennifer, Sommarkväll, Harry Potter del 2, shopping! Najss! Skulle gått på bio imorgon men det kunde inte Jennifer!:)

Keep in touch!

                                                                                                              

Av Ronja Olsson - 12 juli 2011 15:52

Har äntligen vaknat till liv!

Kristoffer G och Pontus kom igår och var med mig och Jennifer!

Hade kul och fjatade, G drog vid 23, (tror jag) sedan var jag, Jennifer och pontus kvar hos mig för att de skulle sova hos mig!:)

Spelade Truth or Dare! xD

Jag la mig typ vid 1 tror jag, sa till Pontus och Strand att de fick göra vad de ville men inte väcka mig! 

Vaknade runt 5, Jennifer sov, hittade inte Pontus´! Han hade dragit hem för att han inte kunnat sova! Vaknade vid 11 igen, Jennifer och jag käkade frukost, sedan drog hon, jag tänkte gå ner till morfar men så började det åska, NAJSS!!:D:D Jag gillar åska, men inte regn, eller ibland så kan jag tycka det är mysigt med regn och åska tsm!:)

Men ska gå ner till morfar och hämta mammas cykel snart, tycker att det börjar spricka upp och bli lite finare väder!

Sedan cyklar jag ner till stallet!

Av Ronja Olsson - 11 juli 2011 17:34

Hade Jennifer här inatt som slaggade hos mig! Najss, kollade på film och hade trevligt!
Fick panik och slängde ut henne imorse för att jag skulle på GK kurs 1, och vaknade halv 1, hade ingen cykel och pallade inte ta iliesen, mamma fick skjutsade mig!:)
Tre h satt vi idag, jag och Nina redovisade!:))
Nu ska jag och Jennifer (som slaggar här iatt igen) gå över till Frida sedan kommer min saknade Poppiz, som även han ska sova här!:))
Keep in touch!

Av Ronja Olsson - 10 juli 2011 19:28

Så nu är jag tillbaka vid datorn igen!

Kom hem ifrån Power Big Meet runt 1 inatt! Som sagt hade vi Mustangen, Anders körde ner och sedan körde Marianne!

Gick på swap meeten, (stav) var där några timmar, begav oss mot campingen för att pappa och anders ville träffa Lassander, Åskan och några till, blev där några timmar, sedan gjorde pappa göra en burn out med åskan, JÄVLAR var det ryckte!

Åkte och badade på en privat mark, (vi såg ingen skylt att det var privat eller någon) den såg allmän ut! Då fick vi en utskällning av en gammal kärring!

Åkte tillbaka och skulle hemåt, fastnade i en kö, tog 2h att komma 200m typ, tappade bort pappa som drog t carola och deras husvagn, han kom gåendes sedan, och stog och dansade! Drog oss mot en mack för Anders var så sugen på cigg, sedan mot McDonald´s, CBO!

Sedan hemåt! Fick stanna till hos Esse i Finnböle för att vi bara hade 0,6% bensin, (alla mätare i bilen är digitala, så vi ser exakt hur mycket det är kvar och så), fick bensin och sedan kom vi äntligen hem, slaggade hos farmor!

Imorse käkade jag frukost, begav oss till fasters nya hus, ett 50-tals hus! Skit snyggt! 

Gick hem, tog inlinesen till stallet eftersmo jag har punktering på cykeln, gick ut i hagen till Nelson, han var jätte orolig och tyckte inte alls om att vara ute, sa till Lotta och tror att hon kommer ta in han ikväll. Va med Jossan och hon skulle ha hand om daim, hon skulle rida ut men så började det att spö regna och mullra. Så jag följde med ut te ridhuset och såg på när hon red daim. Sedan så tog vi hand om daim, sedan så gjorde vi sällskap hem, jag på inlines och hon på cykel. Åkte hem och badade, käkade kyckling, sedan kom stranden till mig. Nu ska vi te affären. keep in tuch bitches..  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards