brainwildchild

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Ronja Olsson - 1 juni 2011 22:18

Åhhhhhhhhhhhhh!!! Jag hatar att bli sjuk!!

Har halssveda, hostar,fryser, svettas, har snuva är hes.! Alltså jag kan bli galen snart ifall det inte försvinner, så har tagit fram allting!

Medeciner- Egyptisk, 3 svenska, nässpray, halstabletter!

Så man får hoppas att man blir frisk fortast kvickt!

Nu ska jag kurera mig så att man är okej när jag ska till Therese imorgon!  

Av Ronja Olsson - 1 juni 2011 15:05

Så nu har jag fått bilderna från Viktoria, blev super nöjd, vissa har hon redigerat och vissa har jag redigerat. Super nöjd!

Här får ni!

                 Gått i mål efter 90cm! Super glad!      Sista hindret!                              Har även gjort en ny blogg design! Som ni ser!


Sista skoldagen idag, lite sorgset faktiskt! Först var jag hos Annika och fixade programet till öppen scen! 

Marschträning allihopa! Bara några dagar kvar!

Sista träningen med Petrus!

Lunch!

Öppen scen, tyckte faktiskt att vi lyckades bra med den, jätte bra uppträdanden! Där ibland jag!   Min puls var i 290, var så rädd att sjunga fel eller att rösten skulle spricka! Men den höll och lät inte perfekt men helt okej!

Utdelningar och allsånger, trevligt trevligt!   

Åkte och sola direkt efter skolan, ska inte sola försen på fredag nu, fast då är jag ute och solar istället,  Imorgon ska jag cykla till Älvkarleby och vara med tessan!  

Nu ska jag vila en stund sedan ska jag cykla ner till stallet ta hand om äsklingen och se på när Frida rider!  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards