brainwildchild

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Ronja Olsson - 13 juni 2011 22:22

Var först hos sjukgymnasten, har inte haft ont på två veckor i knät så Thomas tyckte att det var ett bra tecken! Poppe får hålla i gummibandet och hjälpa mig att träna innan vi lägger oss!

Var med mamma till läkaren och sedan fick vi skjuts av moster till Willys, för att det spöregnade! Hämtade ut SD kortet! Äntligen kan jag ta bilder och ha musik på den! Sedan kom Persson och vi va hos mig och chillade! 

Poppe kom ännu mer chill, dansa, sjöng, gick och handlade slog på en skräckis!

Haha jag somnade och de kunde inte väcka mig, de la isbitar och isblock innan för byxorna på mig! Men jag vaknade inte! Så Emelie hällde vatten på mig i ansiktet, fyfan vad jag trodde jag skulle slå ihjäl henne!!!! AHHHHHHHH!!!  

Lite mer chill och nu drog hon, poppe sover kvar hos mig för att han fick inte sova hos Emelie! Vi slår väll igång en film och ser på den sedan deckar nog åtminstone jag! 

Imorgon ska vi nog in till stan och shoppa kläder åtminstone jag!  

Fuck you bitches!  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards