brainwildchild

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Ronja Olsson - 3 juni 2011 23:37

Ja som ni märker blev det inge tältning, Tessan kunde inte ch varken jag eller Emelie hade ett tält, eller jo Emelie men det är ett 12 manna, lite för stort!

Så jag blev hemma, skulle ut sen men fick inte för mamma! 

Mina axlar brinner! Fast det är ändå rätt skönt att dem är varma! Haha knäppis tänker ni!  

Sedan är min medecin slut så jag håller på och hostar upp mina lungor! Så irriterande och det blir inte bättre att det är helg heller, så att jag kanske inte får en ny försen på tisdag! Så less jag blir ibland!

Nu ska jag sova och upp runt halv åtta, så att man kommer i tid till tävlingarna! Blir att vara där alla fyra klasser imorgon! Mycket jobb och slit!

Fuck you bitches!  

Av Ronja Olsson - 3 juni 2011 20:44

Ne vi blev inte å länge i Tierp bara runt en timme, personerna där var allmänt tråkiga!   

Så vi drog hem och chillar hos mig istället! 

Fan vad mina axlar svider! Imorgon blir det en skjorta över axlarna!!!

Ska cykla till Älvkarleby ikväll och antagligen slagga hos Therese vi ska tälta hemma hos henne!   Undrar hur det slutar för vi är båda lika lättskrämda! Hmm!

Dags för lite avkylnings gel på axlarna!

Känns inte som <tt det är fredag!  


Det känns så jäkla overkligt att man går ut nian på onsdag! 

När man satte sin första fot på Rotskär trodde man att man skulle vara kvar där i typ en evighet, men fan så fort det har gått! Jag kommer sakna allt så jävla mycket speciellt niorna och musikalgänget! 

Man har gått från:

Fjortiz - nästan normal person

En som super och röker hela tiden - Slutat röka och dricker bara måttligt vid speciella tillfällen

En självupptagen egoist - (Lite egoist) Mer förstående för andra

En som inte bryr sig om skolan - En som verkligen bryr sig


Jag har gjort så många förändringar att jag blir nästa rädd, jag trodde aldrig det var möjligt att jag skulle ha 11 mvg, att jag skulle få chansen att bo i Stockholm. Det är som att en dröm blivit sann, men på resans gång har jag såklart fått kämpa, jag har haft en massa motgångar men hela tiden kämpat mig upp till nästan toppen, som är mitt mål. Såklart är det en lång väg kvar men om jag fortsätter så här och kanske lite till så kommer jag nå dit.




Per aspera ad astra!

-

Genom svårigheterna mot stjärnorna!

 

Av Ronja Olsson - 3 juni 2011 17:13

Älskar vädret just nu! Varmt och soligt, små vindpustar ibland! Grymt!  

Varit på Ärk sen 08,50-14,30, stått som funktionär, först på framhoppningen och sen som flaggare och i 1,20 var jag banpersonal. Åkte hem innan 1.30 Hade bara ett linne utan band och shorts så mina axlar är totalt sönderbrända!

Men sedan har jag fått lite färg på benen och armarna som tur var!   

Låg på balkongen och solade 1h sen när jag kom hem, så lite mer färg fick jag!

Nu har jag käkat pancakes såååååååååå gooooda! Och Persson kom nu så vi ska dra till Tierp och träffa föölk!  

Blir nog där några timmar tror jag!

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards