brainwildchild

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Ronja Olsson - 2 juni 2011 21:27

Vaknade vid åtta, var jätte täppt i näsa och har inte sovit så bra inatt!

Städade och möblerade om i rummet, tvättade och fixade mig, vid 12 cyklade jag till Therese, tog bara 29 min, snart så går det fortare! 

Var med henne, gick ut satt upp hennes studsmatta, fast än att det inte gick så bra för oss!xD Satt upp tält vilade en stund, vid 5 promenerade vi ner till hennes farmor och farfar, umgicks med dem och fikade! Sedan gick vi ner till någon bänk och ö, haha blev super rädd och vi rusade mot bänken, det var någonting i buskarna! Sedan när jag satt mig på bänken säger jag att jag inte når ner, då ser jag en yberstoor insekt på mitt knä! Vilken panik jag fick! Sedan blev vi överfallna av en blå-grön skalbagge! Läääääskig! Satt och snackade, lyssnade på musik, dansadwe och peta varanndra i näsan med gräs!xD 

Gick till tåget och mötte Fredrik, gick tillbaka till tessan sen cyklade jag hem!

Nu ska jag hitta på något med Natalia!:)

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards