brainwildchild

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Ronja Olsson - 22 juni 2011 22:46

Tjena, ligger I mimmis säng och däckar nog strax! Har varit inne I stan med mimmi, gått I affärer och träffade hennes vän markus! Hem t skutskär och solade handlade, och träffade timmy och stoffe, och sedan resten av kvällen här hos ingela med mimmi och Neoline! Imorgon ska jag förbi Timmy och säga grattis, grattis till Stoffe som fyller år idag! Är inte äldst längre!:-( Och så ska jag vara med rebecka w!:) kanske träffar poppiz något också!:-)Keep in touch bitches!B-)

 
Av Ronja Olsson - 22 juni 2011 00:38

Jag saknar egentligen ingenting, jag vill leva i nuet och är nöjd med det jag har nu! Visst saknar jag vissa tillfällen, vissa dagar och sådant men spontant som jag kommer på just nu är att vara utomlands! Att alltid (förhoppningsvis) ha solske och kunna ligga ute och steka dygnet runt, möta nya kulturer och människor!

   

Av Ronja Olsson - 22 juni 2011 00:33

Min älskade lilla syster Saga Maria Magdalena Nordbäck Olsson!

 

Av Ronja Olsson - 22 juni 2011 00:12

Nu har jag kommit hem efter en hel dag med Mimmi, Neoline och Ingela, har även träffat Daria och Julia. Och Chanel och Krille km förbi med Marwin(stav) skiitgullig unge med så mycket energi!  

Vi har varit inne i stan och jag och mimmi tjockade i oss Max! SÅÅÅÅÅÅÅ GGOOOTT! Och om man inte äter sådant så ofta så tycker jag faktiskt att man förtjänar det!  

Tog ett Greenmål med Cola, Cheddardipp(ett underverk) och en stor chili-cheese! Kan inte bli bättre!

Sedan hem till Mimmi, då kom Daria och Chanel och dem, jag följde med Ingela och hälsade på Oscar'! Gud vad jag saknar den pållen!!! 

Hem och umgicks med Mimmi och dem. Hem och bytte kläder och käkade Torbjörns carbonara! Mums! 

Tillbaka till mimmi skulle till Chanel men det blev så sent, kanske en tripp förbi imorgon? 

Nu ska jag drömma om rosa fluffiga moln och flygande babyblå kossemuisar!

Keep in touch!  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards