brainwildchild

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Ronja Olsson - 20 juni 2011 18:42

Har varit inne i stan med Therese idag!  Skulle egentligen in med Jennifer men hon orkade inte så Tessan följde med istället! Kul! Hon kom hem från Turkiet igår så har inte träffat henne på kanske två veckor! Kanske cyklar ner till henne imorgon! 

Ja vad handlade jag idag då? Jag letade efter en snygg BH men hittade ingen som jag ville ha!

Men på HM köpte jag strumpor (som alltid försvinner mystiskt) & hårsnoddar (som även dem försvinner! Mamma eller mitt fel?).

Fortsätter in på Bokia för att införskaffa nya anteckningsböcker! 

Mitt väskberoende fortsätter och två nya väskor köps!

På cubus hittade jag några fina BHar, en kavaj, nya vardagströjor och nagellack!

Helt nöjd med dagens shopping! Nästa shopping blir det nya skor och byxor tror jag!

         Ligger och vilar nu ska ringa pappa en gång till och sedan så går jag och mamma ut på en promenad!

Keep in touch!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards