brainwildchild

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Ronja Olsson - 19 juni 2011 18:34

Blev lite sent igår! 

Först innan Persson drog, så gick vi iväg t Preem för att köpa tele kort till mamma.

Då råkade vi få två nattvandrare på oss, för att Emelie skrek lite väl mycket! Kuuul! Ohh yes!

Mamma drog iväg till Äby igår vid tolv en snabbis, då låg jag och Pontus uppe och snackade! Då knackade Gunnar och Timmy på fönstret och gav mig en hjärtattack! 

Vi var hemma hos mig någon timme drog ut, och då var Poppe orsaken till att vi fick nattvandrarna på oss!  Han hoppade och klättrade på lyktstolpar och trän! 

Vi gick in igen och umgicks, mamma kom hem och spelade musik! 

Timmy och Gunnar drog nog runt tre! Då la jag och Pontus oss och somnade ganska fort!

Vaknade runt ett, Poppe var redan uppe och spelade sitt zombiespel, duschade och käkade, Poppe drog till Emelie och jag till Jennifer. Började känna mig hängig och var så jävla trött!

Åkte förbi Mimmi och var med henne en stund,

Åkte och handlade, åkte hem och lagade vildsvinsstek med pommesfrites, Natalia kom förbi! 

Vi skulle egentligen till Mimmi och umgås med folk men eftersom både jag och Natalia känner oss hängiga och kanske är sjuk, är det nog inte så bra för Neoline som är två månader!

Vi slår väll igång en skräckfilm, och kanske kommer Gunnar och Timmy förbi senare!

Av Ronja Olsson - 19 juni 2011 18:25


  Fick bli en liten weird bild!;)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards