brainwildchild

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Ronja Olsson - 28 juni 2011 20:02

Jag och pappa ligger halvdöa på soffan, har precis käkat 11 bitars sushi på en sushibar på lidingö (enligt pappa sthlms bästa sushi!). 

Trodde aldrig jag skulle gilla det, men oboy så gott det var! Kommer bli mycket sådant i framtiden!  

Allsången på skansen är på och vi två ligger och sjunger med, nu när de sjöng oboy i lungt tempo tänkte jag "serri de måste skämta med mig"! Som tur var det på skoj!  

Pappa och jag tänkte att vi skulle åkt dit men klockan var lite för mycket!

Keep in touch!  

Här var det jag åt!

   Från vänster uppe i hörnet:

Fyra rullar med ris, lax och något till,

Sedan tre bitar med lax och ris, och en räka med ris,

Sedan avokado med sjötång och ris, omelett med ris och sjötång, tonfisk med sjötång och ris!

Liten grön stark gucca

Sedan en massa ingefära som jag la på varje bit!

Super sedan doppade jag i soya!

Av Ronja Olsson - 28 juni 2011 16:14

Så nu efter många om och men är vi påväg ner till huvudstaden, trodde vi skulle åka i morse men nej! 

Vi tog sovmorgon först, sköööönt! Fran till 11, åkte iväg till pappas revisor, ner till Jörgen med saker till pappas saab! Hem till mamma med en cykel till henne! Käk på Casa, husetssallad med vitlöksdressing, fräsch känner man sig! Varit till sågen och hämtat fälgar till någon bil, Och varit förbi Erik och bytt till merchan!

Och nu har vi precis passerat Tierp!  

Åker upp på torsdag kväll tror jag eller på fredag morgon! 

Denna vecka blire jobb, sjösätta pappas båt, soooola (börjar bli vit, och det går ju inte för sig!) och bara ta det lugnt, ska även testa äta sushi!

Shiit vad varmt det var idag, men men man ska inte klaga! Men jag avlider snart  

Keep in touch'!  

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards