brainwildchild

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Ronja Olsson - 15 juni 2011 20:06

Jag känner mig svag, 

Jag har aldrig kännt så här förut,

Jag vet att jag inte kan fortsätta känna såhär,

Det kommer inte sluta som mina drömmar,

Mina drömmar fortsätter,

Mitt mål kommer alltid finnas

Du kommer alltid finnas i mina tankar

Men jag kan inte det här

Det här tär för mycket på mig 


Jag kommer kämpa mig upp till toppen

Och ingen kommer någonsin få se mig på botten

Av Ronja Olsson - 15 juni 2011 15:06

Har varit hos Mimmi sen imorse, eller var hemma en snabbis och duschade och hämtade en massa saker!

Vi har suttit och pratat, handlat lite och solat! Fan trodde jag skulle smälla av var så jäkla varmt och svettades hur mycket som helst! 

Var hem och hämtade datan, lite filmer och tog en snabb dusch! 

Vi ska ha tjejkväll, se på filmer och umgås, och sling Mimmis hår! 

Mysigt mysig kanske blir en slingning på mig kanske?  

Vi får se om mimmi kan göra det sen!

Fuck you bitches and have a nica day!  

   Sista gången på ridningen på fredag, blir att hoppa barbacka på älsklingen!! 

Min superfina prins!

  

Av Ronja Olsson - 15 juni 2011 02:08

Så nu har jag och mamma haft filmkväll i 6h, sett på tre olika filmer, allihopa lika bra!

Narnia- Prins Caspian och skeppet Gryningen -- Super bra film, underhållande och passar alla åldrar

Änglagård 3- Tredje gången gillt! -- Mamma och jag älskar 1&2 och inte blev vi besvikna på 3:an, lika rolig underhållande, vi vek oss av skratt ett bra antal gånger!

RED -- Actionkomedi, superrolig film lika här, mycket skratt! Hade spänning, blod, mord och roliga karaktärer! Värd att se!!

Nu ska jag slå igång C.S.I och ta en liten tupplur!

Fuck you Bitches!  

     

Av Ronja Olsson - 15 juni 2011 01:52

100 frågor om dig själv

Personligt:

1. ditt fullständiga namn? - Ronja Linnea Lucky Olsson Andersson

2. korrekt ålder? - 15 år

3. längd? - 167 cm

4. Vikt? - den ni!;)

5. smeknamn? - har ganska många

6. vart bor du? - skutskär

7. vad gör du på fritiden? - Är med vänner, rider

8. beskriv ditt utseende - brunett,blå ögd, mullig

 9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - lår,

10. vad är du mest nöjd med? - min personlighet

11. vad har du för uppfattning om dig själv? - snäll, omtänksam och ärlig

12. vad vill du jobba som äldre? - hjärn/hjärt kirurg

13. hårfärg? - brunett.

14. ögonfärg? - blågrå

15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Vet inte

16. kan du själv säga att du ser bra ut? - jadå jag är riktigt nöjd med hur jag ser ut

17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - nope kanske lite men inte så värst mycket

18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? -nope

19. Någon vana? -måste ha en guldring på vänsterringfinger som jag fått från min mamma

20. lyckotal? - 2

Vänner/folk:

21. vad heter din bästavän? - Emelie, Jennifer

22. hur många nära vänner har du? - typ 4 som står mig riktigt nära men sedan finns det fler som jag verkligen litar på

23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - ja fyfan!

24. vet många personer vem du är? - ja

25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - ja när jag gick på rotskär så

26. när var du senast med någon kompis? - idag

27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - näe

28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Jennifer eller mimmi

29. vem sov senast hos dig? - pontus

Romantik:

30. vill du ha ett förhållande? - ja

31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - spelar ingen roll men helst lika gammal eller äldre

32. är du kär? - nej

33. tycker någon om dig mer än som vän? - vet inte

34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Ja

35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? -har ingen

36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - nej, utseéndet är bara ett pluss det är insidan som räknas

37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja

38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - går inte i skolan men ja

39. i din klass? - Nej

Från kram till sex:

40. har du kramat motsatta könet? - a

41. har du någon gång bara velat gå fram och krama någon? - a

42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - a

43. har du pussat någon i motsatta könet? - a

44. har du pussat någon i medsatta könet? - a

45. har du pussat den du tycker om? - inte den som jag tycker om just nu

46. har du pussat någon inför folk? - a

47. kysst någon inför folk? - a

48. hånglat inför folk? - a

49. vem var ditt första hångel? - vettefan kanske kevin

50. hur många har du hånglat med under en kväll? vet inte

51. vem är ditt bästa strul? - den ni!

52. och vem är ditt senaste ? -

53. ditt snyggaste hångel? - christian

54. skäms du över att hångla inför folk? -varför skulle jag?

55. haft sex med någon på offentlig plats? - ja

56. haft sex överhuvudtaget? - ja

57. hur gammal var du första gången? - 12

58. hur gammal vill du vara första gången? - ?

59. blivit dumpad efter sex? - nej

60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - ja?

61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? yes

Tankar & skit:

62. har du någon fobi? - ormar, kryp och clowner

63. har du någon allergi? - falska människor, idioter mögel och damm

64. vad tänker du på innan du somnar? - allt möjligt

 65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - jadu?

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - båda

67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - båda

68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - båda

69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - va?

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!

70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? - 71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -

72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -

73. runkar du regelbundet? -

vad väljer du?

74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld vid 13

75. vänskap eller förhållande? - Både och

76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - fulaste

78. vad är sexigast, naket eller underkläder? -beror på vad som ska hända sen

79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 8

skulle du?

80. kunna byta liv med någon? - för en dag kanske

81. isf vem då? - jadu.

82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? -testa en massa saker, hhahahahah

83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - kanske de

84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - ja om de var så ja.

85. kunna sova ute på vintern? - om jag fick en värmefilt och en brasa

86. kunna flytta till ett annat land, vilket isf- Ja, USA, australien

 87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nä

Klädstil

88. anser du dig själv vara en speciell stil? - jag har min egna stil bara.

89. vad klär du dig i oftast? - olika hela tiden

90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - nej

91. klär du dig dyrt? - olika

92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjo+rtisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - Min egna stil

senaste 48 timmarna har jag?

93. pussat någon? - a

94. haft sex? - nej

95. fått en kram av en helt okänd? - ja

96. ringt någon? - a

97. blivit uppringd? - a

98. funnit kärleken? - nope

99. kollat på google? - hela tiden

SISTA FRÅGAN! 100. hur lång tid tog detta? - för lång tid

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards