brainwildchild

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Ronja Olsson - 10 juni 2011 13:39

Så nu har jag hämtat ut mitt betyg, det stog fel i pappret jag fick på avslutningen skulle varit mvg i biologi men det stog bara vg så de ändrade det och så fick jag ett nytt idag! 

Jag, Pontus och Emelie surrade runt på skolan och letade efter olk men hittade inte en enda de satt och käkade! Tjockisar!  

Nu har vi vräkt i oss frukost vid halv 2 på dagen! Haha!

Vi ska iväg till stallet snart jag tar inlinesen och de tar min cykel! Sedan ska vi grilla och bada ikväll kommer bli skit kul!


Så mina betyg!

Svenska: MVG

Engelska: VG

Matte; VG

Idrott: G

HK: MVG

Slöjd:VG

Musik: MVG

Bild:VG

Tyska: MVG

Biologi: MVG

Kemi: MVG

Fysik: VG

Teknik':MVG

Geografi: MVG

Religon: MVG

Samhällskunskap: MVG

Histria: MVG


Super nöjd, och kommer inte jag in på Viktor Rydberg utan på Enskilda så kommer jag vara nöjd ändå! Nu lär jag byta om!

Av Ronja Olsson - 10 juni 2011 10:41

Vaknade för ett tag sen av att mitt rum såg ut som ett helvete! EMMMMMEEEELLLIIIIEEE!! Men såklart sov hon så jag fick städa upp! 

Igår vid 12 kom Timmy och Gunnarsson, jag som tänkte sova! De blev kvar knaske 45-60min, sedan låg jag och Emelie och sjöng på Disneyklassiker och andra barnsånger!

Har fixat mig och käkat snart beger jag mig ner till stationen och möter hennes nye kille Pontus! Han ska vara med oss hela dagen tror jag, de följer till och med ner till stallet kanske!;)

Stackarn Ponts är ganska hästrädd, men Nelson är så snäll så det går nog bra!:)

Nej nu lär jag nog bege mig så att stackarn inte går vilse, han har varit i Skutskär förr men hittar inte till mig!

Just det ska lägga upp ett inlägg med mina betyg har glömt att göra de men de kommer! I promise!

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards