brainwildchild

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Ronja Olsson - 18 juni 2011 22:13

Så nu har man landat på latsidan igen, har varit ute på promenad med Emelie och Poppe! Gick förbi hennes morfar som är sjuk!   Krya på dig! Och hem till henne!

Blev en tripp till Jungfruholmen så Poppe fick leka av sig!  

Poppe slaggar hos mig och sedan beger vi oss till Persson tidigt imorogn bitti!

Han ligger och spelar Zombie Cafe som driver mi till vansinne och Emelie drog ut för att träffa Daniel Hagström!

Tidig sänggång tror jag eftersom vi ska ner och sola tidigt imorgon och mamma och jag kanske tar en tripp in till stan! 

Ska även skicka iväg ett mess till pappa och undra om han kommit hem och så! Sedan så kommer min sötnos Strääänd hem imorgon!   Det gillas starkt!

Av Ronja Olsson - 18 juni 2011 17:48

Så nu har vi börjat komma igång, Emelie och jag vaknade vid halv två, såg på Saw, fifan vilken äcklig film!

Började städa upp och chillade, bestämde mig för att försöka mig på en soppa, har nog lagat ganska mycket i matväg men inte soppa. Ville ha en rotfruktssoppa, så vi gick och handlade lite.

Så började jag tilllaga den, blanda i morötter, potatis, broccoli, vitlök, bacon och falukorv, köttbuljonger och grönskaksbuljonger!

Nu har jag, Pontus, Emelie och Mamma suttit och njutit, fyfan vad god den blev, FOOOOOODGAAAASSM!! 

Pontus är jättegullig och diskar upp efter oss!

Måste hjälpa Emelie och tycka synd om henne hon råkade skära sig när hon skalade morötterna!

Keep in touch!

Av Ronja Olsson - 18 juni 2011 00:21



   Jag umgås med två helt random personer mest! Blondinen " Emelie" Persson & Jennifer Sträänd!

Av Ronja Olsson - 18 juni 2011 00:20

1a bilden: någon/några du umgås väldigt mycket med
2a bilden: en bild på dig själv.
3e bilden: en bild på någon i din familj.
4e bilden: en bild på en tid du saknar.
5e bilden: en gammal bild på dig själv.
6e bilden: en bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: en bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: en person som du saknar.
9e bilden: någon i din släkt.
10e bilden: någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: en person du kan berätta allt för.
12e bilden: en person som är snygg.
13e bilden: du och någon klasskompis.
14e bilden: en bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: en bild på dig själv.
16e bilden: en bild på dina närmaste.
17e bilden: en bild på din fritid.
18e bilden: en person/personer som alltid ställer upp för dig.
19e bilden: en bild på en tid du saknar.
20e bilden: en bild från i somras.
21e bilden: en bild som gör dig glad.
22e bilden: en person som alltid gör dig glad.
23e bilden: den nyaste bilden på dig själv.
24e bilden: någon du aldrig kommer släppa taget om
25e bilden: någon/några som du alltid har roligt med.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards