brainwildchild

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Ronja Olsson - 4 juni 2011 21:41

Så nu sitter jag mig vid datan har hållt igång nästan hela dagen, yeyh heja mig! 

Först så försov jag mig, super kul men det gjorde inget behövdes bara en flaggare i första klassen, så jag tog hand om framhoppningen!

Hann se Christina också , fick 8 fel, och hon hade rätt Nelson var som ett jävla monster där ute, längtar tills jag tävlar där nästa år!!!  

2:a klassen 1,10m Var flaggare.

3:de klassen Hjälpte till i collection ring,

4:de  klassen Ringmaster

Dagen bjöds på fina ritter och fina hästar! 

Åkte hem la mig på balkongen och solade 1h smörjde in mig med Babyolja också så att det tog extra mycket, likadant imorgon men något som kyler axlarna dem solar jag inte i första taget på ca två-tre dagar!

Emelie kom vi gjorde typ ingenting, sen kom mamma gjorde man Flintastek och pommesfrites, Sedan satt mamma mig på att fixa spisen och Emelie på att diska, värsta slav drivaren!  

Efter det försökte vi spela yatzy men det slutade i att jag och Emelie dog av skratt, haha att spela spel hos oss är värsta kul!

Cyklade ner till Turki, fick pengar av Emelies mamma, köpte chips och dricka! Dags för skräckfilmer!

Blev störda efter typ 30 min av Gunnarsson och Timmy men de tyckte vi var så

tråkiga, så dem drog!

Nu fixar Emelie mamma och gör något oh jag somnar snart Emelie slaggar hos mig inatt!  

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards