brainwildchild

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Ronja Olsson - 14 juni 2011 16:41

Så nu är jag äntligen hemma efter en lång dag i Gävle! Har handlat upp runt 2500:- nu en massa kläder och nödvändiga saker! Emelie kom och väckte mig och Pontus vid 10, vi hörde en jävla dunkande på rutan, Pntus som låg och sov i soffan fick öppna fönstret och kolla vem det var. Och vilken syn vi fick!!!! Där står Persson och säger Godmorgon! Dra åt helvete sa jag sen vände jag på mig och somna, men såklart så kom ju Persson in så det var bara att gå upp, vi städade och fixade i lägenheten och sedan begav vi oss till stan!

Först upp till mormor och hämta kvittot på klockan som jag fick av henne när jag gick ut nian!

Ner till nian bytte klockan mot en likadan som inte var sönder och sedan såg jag min guld klocka, och den skrek mitt namn!!! Jag bara måste köpa den tänkte jag, och det gjorde jag, fick även ett halsband på köpet!

   

Träffade Reza en stund vi stog och snackade med honom, gick till Cubus. Emelie och Pontus stannade ute och väntade på Ellinor och jag gick in och sprang runt, testade en massa kläder och köpte, 

Två enkla tröjor, vit & röd

   

Två linnen

   

Två byxor

 

Och en jeansjacka!

 

Sedan gick vi fyra till Gina och jag fortsatte mitt handlande!

Två tröjor

   

En organisktröja

   Tre trosor

Fyra strumpor

 

Sprang runt och letade efter en snygg väska och hittade två styckna, utförsäljning så bara 100:- Som funnet!

   

Bara skor kvar då! 

Gick in på någon shoesshoes oc hdär blev det två ballerinaskor, 

ett par rosa och ett par gröna!

 

Super nöjd!

Chillade lite och Pontus dampade på Sebbe! 

Gick mot bussen, där träffade vi Fredrik och Helena satt och snackade med dem hela vägen hem! 

Hoppade av vid willys handlade potatisgratäng, kyckling, kiwi, nektariner, ananasjuice, apelsinjuice!

Nu lagar jag kyckling, potatisgratäng och varma tomater! Supergott!!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards