brainwildchild

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Ronja Olsson - 8 juni 2011 13:43

Så nu är jag tillbaka, bara orkade inte blogga igår efter tesupén!

Vi hade super kul eller åtminstone jag, först mat med underhållning, sen dans och sådant, twistade i 12cm klackar!!! Wooho! Sjöng även två låtar en med Emelie och en med Vickan och Linnea! Kommer sakna nian hur mycket som helst!

Idag vaknade jag vid 8, duschade och fixade  mig, sen kom Jennifer och fixade mitt hår, det blev jättebra men åkte ju nercabbat så det var ju förstört. Carola kom med Mustangen, stort tack till att du ställde upp och körde! Vi åkte ner till Rotskär, och fick stå ute i värmen 20min, jag trodde att jag skulle dö!  

Sedan gick vi in och satt oss, mina ben var som gele väntade på stipendie utdelningen! 

Jag, Micke, Filip och Kalle fick gå upp och ta emot varsitt pris från Teknik stipendiet, sedan så var det jag och Filip som vann så vi fick dela på 2500:-

Efter det gick någon Harriet från Naturskyddsföreniningen i Älvkarleby, och fick även ett stipendie från dom för mitt arbete om försurningen, 1000:- på naturbokhandeln!

Efter det så fick jag, Filip och Daniel ta emot varsitt Rotskärsskolans bästa avgångsbetyg. Vi hade allihopa exakt lika mycket poäng!

Så underbart grymt!!! 

Fick även ett diplom av Daniel (ordförande i elevrådet) tillsammans med Johannes Douglas ch en till i nian, för vårat medverkande i elevrådet!

Av mormor fick jag en super fin lila klcka sen när vi kom ut, och 500:-, 200.- från gammelmormor och 300:- av farmor och arne!

Cruisade med Mustangen en stund, sen bjöd mamma på fika! Så det blev fika med Carola, Mamma, Annete och Mormor! 

Ska byta om och åka till stallet! Måste pussa på min älskling!

Sedan ikväll blir det grillning hos Viktoria i hennes stuga!:):):) 


Sedan har man en mor som vill ha bilder så här får ni!!

MIIIN MUUUUUSSTAANNNG!          

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards