brainwildchild

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Ronja Olsson - 2 augusti 2011 18:09

Blev inte ett så jobbigt pass, red fram först barbacka men har så ont i ryggen så det var det bara att glömma! Satt på sadeln och red fram han lite till. Sedan red jag mycket serpentin bågar och volter och skänkelvikningar på diagonalen, i 15min, och lite galopp på slutet. Sedan tänkte jag att vi skulle skritta ut i skogen 10 min men Nelson hade en annan ide han stog och hoppade och stegrade och ville inte alls gå! Ina kom och skulle hjälpa mig för mamma är så rädd för honom. Men det gick inte det också så hoppade av och fick leda honom ut i skogen tio minuter, då gick det minsann bra. Märkte också att skotappen var sönder och skon satt lös så Börje skulle kolla till det imorgon!  Så blir lite ändring i schemat, imorgon rider jag inte utan jag och mamma går ut i skogen imorgon och leder honom i träns! 

På torsdag blir det hoppning antingen för Christina eller en bana med lite små hinder något enstaka på 1m och resten ligger på 60-80 hade jag tänkt! Sedan skogen på fredag igen!

Nu ska jag iväg på GK kurs!

Av Ronja Olsson - 2 augusti 2011 10:49

Blev inte alls så att jag fick sova igår nej, Mimmi ringde när jag var 1 minut från att somna. Hon ville att jag skulle komma upp till henne och se på film med henne, Robin och Niklas. Gick upp till henne, stank bränd mat i hela huset och trappen!

Käkade kyckling, pommes och bea sås och såg på Instängd 2, jag har ju sätt den så många gånger så läskig kan jag nog inte säga att den var!

Sedan kom Alexander R också runt 12 tiden! Och jag tog en promenad hem runt 1. 

Rolig kväll jag var riktigt dryg för att jag var så trött!

Gick upp runt 5 idag, och tog en promenad, men shit vad min kropp strejkar bara för att jag inte stretchade något igår kväll, jag kan knappt röra mig! Somnade om en stund och nu snart ska jag och mamma åka iväg till Nelson!:)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards