brainwildchild

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Ronja Olsson - 15 augusti 2011 22:16

Har absolut ingen lust att sitta vid datorn nu när jag är seg och typ sjuk! 

Men skulle varit med Mimmi idag men fick inte tag på henne så vi får väll träffas när jag kommer upp någon helg! Men har gjort lite nytta idag, varit på banken och tagit ut nytt kort, eller får det hemskickat snart,(eftersom jag är supersmart och glömmer bort koden till kortet!),  papa lär göra adressändring så att jag kan få lämna in ansökan på ID-kort! 

Varit nere i stallet nästan 3h, först lastning med daim och Tjorven, har lastat så mycket så inge problem alls och kan ganska mycket med regler och sådatn, sedan bandagering med lindor, har ju aldrig använt lindor på mina hästar så är inte så duktig! Och sedan då kan jag ju inte sitta på huk för min skada i knäna gör så att knät hoppar ur led och det blir en massa tjaffs, så fick stå ned böjd så hade inte den bästa utsikten att linda på, men efter andra försöket så tyckte Bengt det såg bra ut. 

På fredag är det provdags, äntligen, hoppas det går bra de säger att det är svårare nu när man inte få ha TR med sig på provet och slå i, men men det går nog bra ska vi se! 

Jag åker sju imorgon ska med pappa och jobba, och tänkte ta en jogging/PW innan runt fem/sex, så lär sova nu! 

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards