brainwildchild

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Ronja Olsson - 11 augusti 2011 23:38

Hemma ifrån Sommaryran, först var jag hos moster till typ sex, fick skjuts ner på stan av dem då! Snällt!:) Jag och Anna hade varit på en tre kvarts powerwalk också!:)

Träffade Jennifer gick till Brynäs, såååå lodigt! Världens uslaste "yra" hittils! CITYFESTEN SKA DET VARA!

Köpte ett par solglasögon, ch vann en hammare som piper! Sprungit runt och frågat folk om de vill klämma på den och sådant! xD Koffein är inte bra för mig!

Träffade Sheren och var med henne, gick ner på stan, träffade Emelie, Sofie och Josef, de gick till Brynäs, vi stannade på stan, köpte PK, såg Emelie och Stefan! Tvngen att springa fram och snacka med dem.:P Stefan ville se mig halsa 25PK och se effekten.xD Visst hade jag gjort det om han betalat! Lätt!

Drog upp till Brynäs för att träffa Blondinen och de andra men de hade gått tillbaka till stan, var med Hannah, Amanda och Pontus. Gick och mötte Sherens pv. Hehe vad dryg jag kan vara på honom!xD

Träffade Mollie, Timmy och Gunnar, och vafan är det för rykten som går om mig?? De är absolut inte sanna I promise!

Runt halv tio gick vi ner på stan igen köpte mer Pk och dryga!

Gjorde typ världens största tabbe men men, sådant händer när man heter Ronja!

Träffade Alex på bussen och pratade med min saknade bror som jag inte träffat på jättelänge!:( Men ska träffas imorgon och kanske slaggar han över hos mig!:)

Sitter och snackar med Jennifer och har försökt skriva detta inlägg i 30 min men tagit så lång tid att skriva! 

Nu vill jag sova Jennifer kommer över tidigt och lagar min hammare som gått sönder! Med silver tejp!;) Sedan ska vi ifråga sätta spoteket vfr jag får betala fulltpris för mina mini-piller fast att jag har högkostnadskort?? IDIOTER! 

Jaj bjuder på favoriter i repris, miss my honey too bad, hur ska det gå utan honom?:(

Just det glömde nästan fick min sushi idag två rullar och en lax 20:- billigt?:O Super gott!:))

     

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards