brainwildchild

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Ronja Olsson - 19 augusti 2011 19:11

Hur glad är inte jag just nu? Jag är super glad, träningen blev bättre och bättre när vi närmade slutet och de två sista sprången var super fina! Super nöjd!

Vi körde kontroll övningar, första övningen hoppade vi en båge, kom in diagonalt, red på en båge och diagonalt ut, 5galoppsprång. Gick bra när jag väl hittat knapparna och började koncentrera mig!

Andra övningen var tre kombination med tre galopp språng, gick bra alla gångerna och de sista sprången var super fina! Super nöjd, duktig Nelson!

Sedan mockade jag och fixade i stallet, stog och pysslade om honom extra länge idag, sen gick jag upp och gjorde klart de två sista frågorna på GK provet. Slutade med 28,75 av 30 poäng, godkänd!:) Super äntligen färdig med det!

Men sedan så lyckas man ju stuka foten, klev snett.-.- OOOOOOOOOOOOHHHHH!!!!

Så jävla sur jag blev så fick stå ut med smärta hela vägen hem.:(

Nu sitter jag hemma igen, ska duscha och sedan vara med jennifer om vi hittar några kryckor så att jag inte dör! Skulle till Sofi,kanske blir det ikväll då!:) Fast sju imorgon bitti åker jag till pappa skulle jag tror att han tvingar upp mig men kommer inte försen 10.;)

Av Ronja Olsson - 19 augusti 2011 10:23

Ligger hemma i min mysiga säng hemma hos mamma, och pratar med poppiz! 

Ska gå ut på balkongen och putsa upp, 

  • Mammas ridskor
  • Mina ridskor
  • Mitt träns

Så att det blir fint och mjukare! Ikväll är det som sagt hoppträning som jag tjatat om, Jennifer skulle hängt med men blir nog inte så, min snuttiz är i skolan och kommer hem runt tre då jag cyklar till stallet! Och så ska jag försöka att verkligen komma ihåg vad Stina sa när jag hade träning för henne och sådant, just det nästa lördag är det Pay and Jump sa hoppa en bana på 90 och 1m, annars tar jag bara 1m! Kul sist jag hoppade 1m var på KM förra året, gick inte så bra!

Ikväll ska jag vara med Jennifer hade vi tänkt, och om jag skaffar lite pengar ska vi in till stan och vara med Sofi!:)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards