brainwildchild

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Ronja Olsson - 24 augusti 2011 15:49

Ligger halvdöd i soffan! 

Hade Kick-off på hellasgården ute i Nacka idag, för att lära känna varandra ch sådant. Lärde mig namnen på nästan alla i klassen! Great! 

Hade logotype frågesport, vanlig frågesport, skattjakt och brännboll. Avslutade med dragkamp.

Frågesporterna var ju som alla andra frågesporter! På skattjakten hade man ett papper med olika saker och skulle hitta det, gjorde man inte det så fick man fantisera ihop något! Små kul, de kom på en jäkla konstiga lösningar! 

På brännbollen kunde ju inte jag vara med eftersom jag inte får springa eller lägga för stor belastning! 

På lunchen så har ju jag valt att bli vegetarian men det fanns inge vegetariskt, för catering firman hade glömt bort det! Så de ringde så att det skulle komma men det kom inte försen vi kanske hade 10 min kvar så då tänkte jag att jag kunde äta hemma istället! På dragkampen kunde jag vara med, hade ju inte ont när vi hade dragkamp i vintras så varför nu?

Våran klass tog sig till final men förlorade, så vi blev 2:a. Men mina händer är total förstörda, har blåsoroch sår, glömde bort att det är bäst att ha handskar! 

Väntade och tog den tredje bussen som kom, eftersom jag hade ju inte speciellt bråttom och orkade inte tränga ihop mig på en buss med alla de andra! 

När jag kom till Ropsten gick jag in på pressbyrån och köpte nötter och en vitamin well, mmm! 

Pappa begav sig upp till Gävle och jag vilar lite, ska ta en promenad, men först städa upp och laga mat!

Börjar 08.40 så bara ställa väckarklockan!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards