brainwildchild

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Ronja Olsson - 14 augusti 2011 22:26

Ligger halvdöd i soffan och ser på film på 3.an, skulle varit med Blondie, Linus och Daniel men var tvungen att packa färdigt och så blev jag super trött! 

Imorgon ska jag till banken, beställa klipptid, GK kurs, och åka till pappa på kvällen!

På tisdag åker vi äntligen hem till Lidingö, och ska köpa Pluspaket HT så att jag kan ta mig fram och tbx i sthlm! 

Lägger mig i ett varmt och skönt bad och kopplar av en stund det låter bra!    

Av Ronja Olsson - 14 augusti 2011 21:07

Det går inte att förklara med ord hur jag känner för dig, du är högt älskad person, och kommer alltid vara det! Du finns alltid där för mig, jag finns där för dig, när du mår dåligt finns jag alltid där för dig, och jag vet att du finns där för mig. Att jag vet att du alltid finns där är för att du är min absoluta bästa vän och min älskade syster! Du kommer alltid vara en person som står mig lika nära hjärtat som min egen familj och älskade! Och jag vet att vi inte kommer bryta kontakten bara för att jag flyttar, du kommer hälsa på mig och jag kommer upp vissa helger! Ingenting kan sära på oss, ingenting kan förstöra denna vänskap som vi har!

Jag älskar dig Jennifer Linnea Strand!

              

Av Ronja Olsson - 14 augusti 2011 20:32

Det ska bli grymt roligt och väldigt spännande att börja i en helt ny skola, i en nästan helt ny stad för mig.(Visserligen har jag bott där mycket på sommrarna och sådant!)

Det enda jag är rädd för är att jag inte har den kunskapen som behövs, att jag fått en dålig grund och kommer ha mycket problem, det skulle kännas konstigt eftersom jag har aldrig haft några stora problem. Att jag inte skulle passa in, eller trivas. Men jag har sagt att jag ger 3-4månader trivs jag inte efter de då flyttar jag tillbaka till Gävle, men då ska jag verkligen försöka få det att fungera och inte typ ligga inne och vara passiv. Men jag tror att det kommer bli bra med flytten, blir nog lugnare också eftersom jag och pappa kanske inte bråkar lika mycket som med mamma. Sedan har jag aldrig bott med pappa förutom några veckor varje sommar och då går det jättebra!

Jag är jätte glad och nöjd att jag valde att söka till stockholm! Tror att bara jag vänjer mig och träffa folk så kommer jag nog bo där i många år till!

  

Av Ronja Olsson - 14 augusti 2011 18:30

Så nu är jag tillbaka vid datorn igen och kan blogga! Igår gick jag och Jennifer ner till minigolfen och spelade med ett gäng människor! Jag fick ty 80, snacka om att man inte kan spela? Jennifer slutade efter bana 13 eller något! Jag fick faktiskt 2 spikar igår, och alla har försökt få in i mitt huvud att det inte heter ettor utan spik, tror jag fattar det nu!

Sedan begev vi oss hem till Jennifer, gick ut och träffade Frida en snabbis, kul!:)

Hade suer tråkigt och ville hitta på något, så typ ringde halva min kontaktlista och skrev på fb. Var påväg att åka till Äby till Max&Valle, men blev lite förhinfer, och sedan missade vi bussen, hade inga lysen så kunde inte cykla. Så åkte hem till Jenifer och gick och la mig och sov, vaknade runt 5 kanske och väckte Jennifer, begav oss ut på Äventyr, No comments! 

Kom hem runt 12 idag, la mig och sov direkt fram till halv sju, läste på Hannahs och Inas blogg att det skulle vara kurs med lastning men inte vilken dag.-.- Tror att det var idag så åker nog ner,sedan är jag grymt sugen på grillat och potatisgratäng idag, tror fan mamma måste åka och köa allt och ta en grillkväll idag!

Har ringt till Bengt blev ingen kurs eftersom typ inga visste om, ska ringa han senare och kolla om vi skulle ha imorgon istället! Nu ska jag ringa och trakkasera mamma tills jag får grillat!

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards