brainwildchild

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Ronja Olsson - 6 augusti 2011 20:41

Going to Småland tomorrow! 

Åker tidigt runt 8 med pappa, Emelie och Saga, kul sist vi var på "familjesemester" (lite svårt med en hel familjesemester eftersom vi systrar har olika mammor) var förra året, även då i småland fast då på High chapparall iår på vimmerby, blir kul ändå, lite barnsligt för min del men kul att umgås med familjen!

Lyssnar på musik och pluggar lite  (haha geek) fått någon mattepapper från vasa, fast än jag inte ska gå där, men kanske bra att göra ändå! 

Lyssnar på lite musik och funderar på att väcka upp mamma som somnat och kanske se på film eller något, eller så går man kanske över till faster! 

Febern har gått ner ligger på nästan normal igen hade 39,7 imorse och nu har jag 37,9 så det har gått ner grymt mycket, kanske alvedonen?

Jaja vad det än är har jag energi och jättetråkigt!

See yah!

Av Ronja Olsson - 6 augusti 2011 10:08

Fortfarande feber och halsont!:(

Kan det inte bara försvinna? Jaja idag ska jag städa rummet och åka till pappa är det tänkt! För att vi åker till Småland imorgon! Och sedan blir det ng lite ändringar blir nog tvungen att åka upp hem ändå och åka ner på fredagen eller något sånt! Men det är bara ifall materialet till kursen kommer så att jag kan skriva provet! Sedan så var det lastning och lite annat som vi skulle göra också! T ex lastning. Visserligen vet jag hur man lastar och sådant vad som är säkrast, men Bengt vill nog se och godkänna. 

Nej nu tänker jag sova ett tag till det låter som en bra idé!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards