brainwildchild

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Ronja Olsson - 8 augusti 2011 17:58

Dagen idag! 

Jag har övervunnit mon rädsla att åka ner för stångar (de som finns på lekplatser de ser hemskt höga) haha! 

Sedan har vi varit på ALV, två gånger, sett föreställning med Pippi och lekt med henne Fridolf och Efraim, käkat på pannkaksbuffén, gjorda i en pannkaksmaskin! 

Tillbaka till stugan 2h och vilade, jag solade, sedan gick jag och Saga till Mattisborgen, Saga var med på rövarskola och jag tittade på, grymt bra gjort ska jag säga, ser ut som en riktig borg! Träffade kling och klang, Emil, Alfred, ja you name it! Kändes som liten igen!

Nu sitter vi i stugan och vilar lite, har packat ut i bilen och så sedan ska vi bege oss till Chaplin restaurang och käka senare! Mums!

Av Ronja Olsson - 8 augusti 2011 08:13

Trött morgon! 

Vaknade runt 12 inatt att saga ramlade ner när hon skulle gå till pappa, great! Sedan vaknade saga en gång till och började prata högt, great! Sedan så börjar Saga springa runt och pappa snarka, men kan det bli bättre? Städade upp lite i stugan, hostade,tog lite vitaminer.

Ska gå till duscharna och duscha så fort jag slängt upp inlägget, verkar bli en heldag på ALV, omg dör jag innan dagen är slut? Vi märker väll men trevligt att umgås med familjen!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards