brainwildchild

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Ronja Olsson - 10 augusti 2011 21:00

Sitter hemma hos moster Anna och är barnvakt, käkar popcorn, och glass. Ser på The Last Airbender,

Varit hos Oscar med Nina och Wilma, de red Oscar och Molly super bra!:) 

Sedan följde jag med dem till stallet där Nina och hennes mamma har deras häst, de har två åsnor i det stallet, suuuupersöta! Isabelle och Chanel hette dem supersöta! Börje kom och skodde dem och Nadja. Sedan innan vi skulle åka till stallet för ha kurs jag och Nina, så kom Isabelle S som jag inte träffat på superlänge! Kuul! Måste träffa henne innan jag åker tillbaka till sthlm. 

Sedan när jag och Nina cyklade till stallet, och var ungefär 5 min ifrån stallet lyckas min kedja hoppa ur, -.- Stort SUUUCK! Fick typ hoppa/gå med cykeln till stallet, hade GK kurs, fick materialet men inga prov.-.- Gick igenom materialet sedan fick jag sluta tidigare för att jag skulle till Bomhus och vara barnvakt åt Donny!:)

Imorgon blir det sommaryran med Jennifer och kanske följer Donny med också!:)

Keep in touch bitches!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards