brainwildchild

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Ronja Olsson - 9 augusti 2011 23:13

Om det blir så att jag fortsätter att rida så ska jag inhandla nya ridkläder! 

En väst, Nya Chaps, Helskodda ridbyxor, nya Ridskor och nya handskar, är ju inte den typen som gillar märkeskläder så det blir bara enkla saker!


Av Ronja Olsson - 9 augusti 2011 22:57

Har varit ute på en jogging/promenad med Strand, stannade även till på Boda och satt och snackade. Imorgon ska jag till Oscar för Wilma en kompis till Nina ska kanske börja ta hand om honom och så, sedan har vi GK kurs! 

Sedan funderar jag på att åka ner till stockholm på söndag istället antingen med Jennifer om jag kan fixa lite pengar eller om mamma och jag tar bilen ner? Vet inte, men annars så har jag ingen brådska iväg! 

Har lite tråkigt så ni får lite blandade campics!

            

Av Ronja Olsson - 9 augusti 2011 16:29

Igår blev det supergod sommarbuffé på Chaplins Pub & Restaurang! Har absolut ingen aning vad det var tror kyckling och oxfilé (smakade som det) potatisgratäng och dessert!

Vaknade runt sju, somnade om igen, vaknade vid nio, somnade om och vaknade vid 10 av att pappa börjat städa, tog oss 20 min att packa ut alla saker, sopa av golvet, skura och fixa det sista! Snabb städning! 

Åkte uppåt stannade i Kil?? och käkade pizza och fortsatte uppåt! Stannade en snabbis vid Nacka och nu är vi på Lidingö, vi skulle stanna över inatt och gå på Grönan och käka på Tyrolen men Emelie är tvungen att ta hand om några hundar så vi måste åka upp idag!:(

Ser på Asterix och Obelix och sover en stund tror jag!:)

Märker att det bara blir små inlägg och inga bilder, men kameran har dött, Emelie har tagit några bilder men de ligger på hennes kamera och det händer inte så mycket, men snart börjar ju skolan och jag får mycket mer att göra så då blir det nog fler!:)

Just det har nog hittat en medryttare till Oscar najss!:))

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards