brainwildchild

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ronja Olsson - 29 oktober 2012 13:08

Idag är det snökaos, visst är det jättemysigt men jag har inga vinterkläder med mig upp till skutskär.... Så idag var jag PT åt mamma på gymmet. Hon lyssnade ganska bra faktiskt och vi körde fettförbränning och mage/rygg. Nu har jag käkat sallad och kycklingklubbor och inväntar ett boxpass på 2h ikväll på rotskär! Det ska bli skitroligt att få köra lite med skutskärsboysen igen! Sedan har ju jag dum som jag är glömt mina anteckningar i skåpet på skolan så jag kan inte göra något på fysiklabben än så länge, ska kolla om ajg kan åka förbi skolan imorgon innan träningen och hämta det!  

Av Ronja Olsson - 27 oktober 2012 20:13

Hahha not quite! Men nu börjar resultat synas (tycker jag). Har nu gått ner från 127kg!!! (vägt våren 2010) och nu hösten 2012 väger jag 85 kg! Helt otroligt vad man kan göra på endast på ungefär två år. Men än är jag inte klar. Vill ner till 68-70 och det är det jag kämpar för just nu! Varje dag tänker jag på den dagen jag ställer mig framför spegeln och på vågen och säger till mig själv DU FUCKING KLARADE DET. Det alla trodde var omöjligt. Bara sen i juli i somras har jag gått ner 7kg, vet att jag vägde 92 när jag åkte till Västerås för första gången och nu i veckan vägde jag mig och det visade 85, alltså halleluuhjoa!

Nej nu lägger jag mig med ett gott humör och ni får lite "lätt...klädda" bilder.!!

             

Noooow

   

   

Av Ronja Olsson - 27 oktober 2012 15:00

Nu har halva lördagen gått och jag är nöjd med min insats hittintils! Imorse (sju) var jag ute och pw/jogga) 3km, både, helveteskallt och otroligt skönt. Tänkte ta den rundan en gång till ikväll eller 6km, får se. Därefter slöade jag i sängen och såg på lite serier i två timmar och sedan skissade jag lite till på historia uppsatsen. Pytipanna till lunch och därefter har jag nu kommit hem efter en runda på stan. Åkt och lånat böcker på stadsbiblioteket och på lidingösbibliotek. Samt varit och kollat på lite antikviteter. Trevlans. Nu tänkte jag läsa lite ur böckerna till mitt svenska tal. Handlar om socialtjänst och barn som far illa. Blandade känslor eftersom vissa ideér tar mig tillbaka till tiden som LVU barn. Så lite jobbigt är det att prata om det men ändå väldigt bra så att andra får ta del av det som andra får gå igenom.

Jaja dags att få någonting gjort! See yah

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards