brainwildchild

Alla inlägg under november 2012

Av Ronja Olsson - 19 november 2012 15:27

Så ännu en dag har snart flimrat förbi, jobbet gick helt okej idag, kommer ta ett tag att vänja mig såklart men snart så. Nu ska jag snart iväg och träna på Linnea, och därefter en dusch och sooooova!

Av Ronja Olsson - 19 november 2012 07:15

Känslan när man vaknar efter en god natts sömn och kollar sig i spegeln. Vem kommer jag skrämma,livet av idag?

Hahah ja så känner jag mig just nu, men,struntzamma ska,cykla iväg till jobbet nu. Trevlans!

Av Ronja Olsson - 18 november 2012 17:25

Slutet av en helt okej vecka. Började dagen med 3km runda. Därefter åkte jag till Linnea och såg på fyra matcher. Tänk när jag själv står i ringen och går min första match, längtar. Träning imorgon, på tiden! Efter några matcher åkte jag bort till medis och gymmade 40 min, hade ett gratis gång kort i plånboken. Kändes grymt bra idag. Biceps, triceps, axlar och bröst fick jobba idag. Najss"

Nu har jag varit hemma ett ttag, ätit och fixat. Imorgon är det dags för jobb igen. Skönt!!

     

Av Ronja Olsson - 17 november 2012 22:13

Sådana finingar till countrysångare som finns över Atlanten, har alltid sagt att en cowboy eller irländare blir min stora kärlek!

Billy currington och Luke bryan <3

Av Ronja Olsson - 17 november 2012 18:10

Hemma i Stockholm igen och här blir jag kvar ett bra tag nu. Igår var jag med Sofi efter jobbet och hade det trevlans, trasiga speglar, galen ödla och fågel. Hahha jaa vad mer kunde det vara. Fick med mig Emelie att sova hos mig igår, kom fram till Lidingö runt 1 på kvällen och somnade ungefär två. Idag följde jag med Emelie bort till Märsta sen när hon åkte till gävle åkte jag ner till city och köpte en ny skjorta och mascara. Nu tänkte jag köra en lugn hemmakväll eftersom jag ska imorgon åka på diplommatcherna som IF Linnea anordnar imorgon! Trevligt! Sedan börjar jag jobbet 8 på måndag.

Ha en riktigt trevlig lördagkväll!

 

Av Ronja Olsson - 15 november 2012 21:05

Torsdag och sista dagen på rotskär imorgon. Det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till stockholm på heltid igen! Idag har jag varit på "jobbet" och sedan var jag med mamma till centrum och kollade lite saker, därefter tränade jag på crosstrainern 12km på 30min. Skönt! Kålpudding till middag, oh gosh vad gott!! Nu har ajg bara latat mig framför tvn och ska gå upp och släcka för idag. Imorgon blir det som sagt "jobb" och sedan tillbaka till Lidingö.


Av Ronja Olsson - 14 november 2012 21:43

Så onsdagen klar och bara två dagar kvar på min praktik här i Skutskär från och med måndag är jag i sthlm och praktiserar!

Träningen då?

Jo inget nytt blåöga att matcha med det andra ;)

Började med innebandy med Wilhelm. Jäklar vad man kan bli frundrade på ungar, haha, jaja tillslut när jag ”vunnit” två gånger så vann han hela. Haha. Sötnöt.

Därefter lite springa runt och skugg. Två ronder sparring med Karolina. Skönt att komma igång, därefter Micke. Börjar få till någorlunda att fatta vad jag håller på med, men åker ändå på stryk. Körde till 7 och sedan vilopaus, linsen åkte ur och tjaffsade. Därefter en till rond.

Vilopaus, sedan lite sparkar med Kalle som sparkar av mig benet. Hahah needå men nästan och jag när jag sparkar. Hahah ska vi inte gå in på.

Sedan stojade jag lite med Wilhelm och körde lite ”gladiatorerna”, sötnöt! Sedan hoppade han på Micke och så hoppade zang in. Haha.

När de var klara, sparrades jag en sista rond med Micke. Då kunde Zang också kommentera min stil, måste sluta göra så stora rörelser och gå in mer på mina motståndare. Men det börjar se helt okej ut.

Stannade på hallen och snackade med peppe, peter och matte lugnade nerpulsen och drack en massa vatten.

Nu ska jag gå upp och lägga mig, tidigt imorgon, intervaller står på schemat efter skolan!

Jag lovar roligare och bildrikare bilder så snart jag kommit hem till sthlm!!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards