brainwildchild

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Ronja Olsson - 2 maj 2012 20:10

Onsdags kväll, varit ute och ätit middag med pappsen. Blev sushi en bentolåda för att vara exakt. MM!

Pappa var sugen på indiskt men får ta det någon annan gång!

Tyskan var helt ok, var kass på läsförståelse eller ok visste vad jag ville ha för svenskt ord i "lådorna" men visste inte vad det var på tyska :p

Idrotten var as seg. Soft boll, jag är ju kass på att slå kom inte ens till första stationen. -... Sedan så var det mest stå och vänta på en boll, och när den väl kom emot mig så tog Jesper den. Helt onödig idrott för min del.

Nationella imorgon bitti 8.30 -9.50 ska ha english essay. Dåligt att bara de med dyslexi får ha dator och inte vi andra. Men sånt är livet.

Ska skratta lite åt funny youtubes videos och se på titanic episode 3.

Även träning imorgon, långtar!


Av Ronja Olsson - 2 maj 2012 10:13

Nu är jag tillbaka till verkligheten med regelbundna tider. Har varit ute på en PW 25 min i morse. Tagit ripped fuel pillret och känner mig pigg som en igelkott! ;PpP

Har en timme kvar innan jag åker iväg till skolan, så en massa bra musik och oregelbundna engelska verb som sällskap!

Pappa och jag har letat runt som galningar i lägenheten efter hans vattenpass men inget fynd. Men jag hittade en tillburk med protein pulver! (Y)

Nåja en rad bra låtar!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards