brainwildchild

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Ronja Olsson - 24 maj 2012 07:38

Nu hoppas jag att jag är tillbaka med bloggningen för ett tag. Tisdagens träning var riktigt rolig. Fick sparras lite vilket jag älskar, det är där man visar vad man lärt sig. Vad gör det om man är bra på teknik och mitsar och kass i sparring du kommer ingen vart på det. Körde med en skitbra kille. När vi körde när kamp en rond så blev det lite väl "hett" jag slog han blodig, vet inte vart det tog var nog läppen eller något I don´t know. Han fick in en grym krok på mig. Jag gillar ju inte att backa undan utan tog emot den. Vilket resulterade i en lindrig hjärnskakning, men hell jag dog ju inte. Tar nya tag imorgon. 

Nationella kan gå och skjuta sig total. Alltså totalt. Hade en sprängande huvudvärk på sista delen så är glad om jag fick ett enda poäng..... Aja det var cp men jag dör inte. 

Igår var det middag på solvalla på fest och konferans våningen. Var någon kongress som pappas företag var inbjudet till. God mat, trevligt sällskap. Jag prickade in 6/8 rätt på v86 (heter det så ?:O)

Så jag var på topp igår. Pappa och jag fick in en tusing på det iaf. Ja sedan har vi konstaterat att världen är bra liten. Vart ligger oddsen att en klasskamrats pappa är med på kongressen samt sätter sig vid vårt bord? Alltså oddset var bra litet! 

Aja trevlig kväll och fina hästar. Nu ska jag strax åka till skolan. Tänk att det snart är helg. Och snart sommarlov!!!

Lite låtar jag är helt förälskad i som står på replay!

   

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards