brainwildchild

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Ronja Olsson - 28 maj 2012 22:42

Dagen har varit riktigt bra! 

Började med bxpass med Johanna på morgonen:) 

Körde lite skuggronder, mitsar fick till en ordentlig kraft och minKROK SÅG ENTLIGEN bra ut. Jag "släpade" den och den var stum och bra. Avslutade med lite sparring, första gången för henne, lite smått kul. Kanske var jag på lite för mycket med slag men skratta gjorde hon, så jag hade ju inte ihjäl någon! Eller?? Da da duuum ;)

Okej back to reality. 

Svenskan, var väl sådär repade på pjäsen, vet vad jag ska göra i helgen åtminstone! 

På biologin var Christian hemma med sin sjuka fru, så Eddie hade oss. Läste lite om Beteende ekologi och såg en film vilken jag somnade på! Hehe.. Don´t tell anyone

Matten var jag ledig på för att jag hade mitt nationella i fredags, likaså imorgon. Så sovmorgon till 9.45 skööönt! 

Gjorde inget vettigt när jag kom hem. Stekte pyttipanna och ägg till mig och pappa som middag. Skulle käkat ute men kom inte på något ställe där vi inte vart förut och ätit allt. 20.30 gick vi på MenInBlack 3. Aldrig sett 1 eller 2. Så blev lite kul att se 3;an. Helt ok för att vara utomjordningar men ändå inte riktigt min stil av film. Sevärd absolut men jag har sett bättre.

Nu ska jag läsa lite biologi och sedan slå på någon bra spellista att somna till,

Av Ronja Olsson - 28 maj 2012 10:00

Idag fyllde min bästa killkompis 17år! Stora killen! Saknar min lilla poppiz, hoppas du får en alldeles förträfflig dag!

         

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards