brainwildchild

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Ronja Olsson - 6 maj 2012 17:30

Here comes några roliga klipp från True blood. Alltså tror jag dör!

Av Ronja Olsson - 6 maj 2012 14:55

Dagens träning! 3km ute vid Bosön, både Pw/jogging. Tog 25 min, stannade ibland och tog lite kort vid havet. Var jätte fint där ute!

Knät kändes helt ok, lite svajigt i nedförsbackarna men annars helt ok. Pappa kommer ner ikväll och då ska vi ut och äta på Bistron, ska bli smarrigt är sugen på en riktig oxfile! Mmmumma

Ska lägga upp en träningsplanering nu, när jag tränar mer och har fått upp motivationen! '

Nu ska jag fortsätta vara produktiv!  

Lite bilder på mitt nya löparställ och naturen vid bosön.

             

 
Av Ronja Olsson - 6 maj 2012 10:26

Söndag förmiddag och solen lyser starkt på himlen. Ska snart åka bort till Bosön och springa lite. Speciellt nu när det är sådant fint väder så är motivationen på topp. Drömt as skumt inatt, kanske berodde det på "supermånen" som var inatt, hmm!

Försöker även få tag på min fader som inte svarar!!

Ska jag fortsätta med mitt lite halvt gnällande? Jag har en sådan träningsvärk i rumpa och lår så jag har inte kunnat ligga på sidan eller sitta på en stol utan en sådan smärta! Trodde att jag skulle dö!

Ne nu ska jag ut och göra nytta!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards