brainwildchild

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Ronja Olsson - 14 maj 2012 20:00

Nu är jag tillbaka i storstan, för ett tag. Åker upp på onsdag igen!

Helgen har varit helt ok. Crusing fint väder men kallt. Jonas körde och pappa och saga var med också. Snygga bilar, helt ok musik, god dricka och nån enstaka snygging till ögongodis. Jo men man tackaR. Lite segt att pappa blev lite väl på lyset och avslutade kvällen runt 12 bara. Hoppas på bättre värme till crusingen i höst! Träffade även torbjörn som jobbade på kvällen, fan vad sugen man blev på att sparras lite har inte gjort det på länge nu!

Söndagen spenderades hos farmor två luncher och två middagar. Alltså äta som en häst är inte bara ett talesätt!

Därefter en till middag (sallad) med pappa, Jonas, hampus och någon till snubbe i andersberg. Kände då att magen började ta emot , haha!

Åkte ner runt 4 i morse, snurrade runt i tunnelbanan vid klockan 7 från fridhemsplan och hem. Därefter hade jag träningsmöte med Johanna så vi körde ett box pass på SATS. Grymt duktig var vi båda, mina långa krokar var inte så ok men det gick! Sedan rushade jag när det var fem min kvar innan skolan. Så träningen var grymt avklarad idag!

Skoldagen var inge spec, fick tillbaka det efterlängtade biologi provet alltså det första vi gjorde innan påsk. Hade 24/26 på E-C delen, minst 21 för att få C, så det har jag. Sedan väntar jag på bedömningsmatrisen för att se om jag fick mer än C.

Matteprov, gick uruselt!!! Ingen kommentar på den! Laddar upp inför nationella nästa onsdag!

Pappa och jag skulle på bio men vi tar det nästa vecka istället bli så sent. Gick till thaivagnen som har öppnats upp precis bredvid våran lägenhet. Kyckling med cashewnötter. Mums mums, det var as gott!!

Nu ska jag läsa lite bloggar, plugga lite nationella och sedan ska jag upp tidigt imorgon, bussen går 07.18 hemifrån! HUa!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards