brainwildchild

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Ronja Olsson - 3 maj 2012 21:29

Så nu är jag lite gladare åtminstone!

Humöret ligger lite högre upp än tidigare idag!

Träningen gick bra, hade lite för låg guard och var lite för avslappnad i axlar men det är bara bra när jag väl behärskar tekniken!

Cyklade som uppvärmning eftersom knät inte kändes hundra. Mycket teknik vilket är bra men p.g.a knät kunde jag inte ge hundra procent! Tar nya tag imorgon!

Nu ska jag sova tänker gymma imorgon bitti.

Kollar lite matcher på min älskling, Manny Pacquiao. Hans boxningstil, lätthet och slag. Är perfekta, som han vill jag utvecklas till!

Just totally looooove him!

Av Ronja Olsson - 3 maj 2012 17:35

Idag tänkte jag prata om människor! Människor är en kompliciread djurart som endast existerar på jorden för att starta världskrig, hat, avundsjuka, irritation, massförstörelse. Etc etc. Ne eller jo dcet ligger en bra stor sanning bakom det där!

Enligt wikipedia är en människa eller okej själva art namnet Homo sapiens : Det vetenskapliga namnet Homo sapiens översätts som "förnuftig människa", men betyder egentligen "vis människa", där latinets homo betyder "människa" och sapiens "vis".

Jag håller i varje fall inte med denna definition i vissa delar av människosamhället!

Det finns en rad olika typer av människor.

Idioter, smartass, kärleksfulla, hatiska mmmmm. 

Egentligen är vi alla människor likadana genetiskt iallafall det är bara en bokstav i genomet som är annorlunda i varje människa. Efter det så är det miljön, genreglering, hudfärg, uppväxt och annat som skiljer oss åt. Så varför i hela friden härjar och krigar vi? Varför vill någon spränga hela världen? Varför har vi idiotiska terrorister som hotas och har sig ?

Jo min teori är att alla människor vill hävda sig och inte vara som andra. Det idioterna inte förstår är att de redan är annorlunda.

Men men puckon finns det gott om i den här världen! Vi andra normala får bara tacka och ta emot för förståndet som vi fötts med!

Jag säger inte att ni ska förstå något av vad jag skrivit nu men jag är bara så irriterad!

Tack för mig!  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards