brainwildchild

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Ronja Olsson - 8 maj 2012 22:31

Nu är jag back från träningen!


Den gick ok mycket tekni vilket är super bra! Kan aldrig träna för mycket teknik, jag själv vet att när jag sparrar så brukar jag "tappa" guarden och bli lite för avslappnad eller spänd. Det sitter främst i min grundteknk och musklerna i axlarna är inte helt ja färdig styrka eller vad man säger! Men det tränar jag på !

Nuså började med att springa ute "min ide" ;D Fast efter ett varv så crashade knät och stod och stretchade, sprang ett halv till innan mitt knä verkligen inte orkade gick in och skuggade ist!

Skugg ronder, armhävningar, situps, upphopp, en massa teknik med grundslagen. Sedan så delade man in sig i tre och tre. Vi fyra tjejr var tsm i en grupp. Sedan skulle kompisarna bedömma och rätta till den andres fel, tycker att det är smart, eftersom man själv lär sig och man hjälper kompisen :) Jag och Louisa hade våra petitesser och psykningar på varandra as usual. Haha!

Därefter bytte vi till säckhandskar och körde intervaller med 10sek slag, 20sek vila. Maxade ganska rejält vissa gånger, inte i snabbhet utan i styrkan kände jag! Orkade även alla ronder vilket var första gången! Kanske kondisen kommer ändå?

Vem vet?

Efter det var det styrka, alla körde varsin styrkeövning med 20 st av varje övning. Alla tog en varsin, även här tycker jag det är en smart och bra ide eftersom som sagt man lär varandra :D

Det var väll det, ett bra lörorikt pass.

Ang det lilla roliga jag ska få göra ska jag höra mig vidare om för tid och sådant. Det jag vet är att jag nog kommer lära mig mycket och  få mycket tips till förbättring! :D

Ne nu ska jag sova ska upp och gymma imorgon. Kör axlar, triceps och ben imorgon. Biceps får vila!

Vet att det är tråkigt med en massa text och inga bilder men är så dålig på att ta bilder nu för tiden. Ska skärpa mig! :D

Pinky promise

  

Av Ronja Olsson - 8 maj 2012 17:09

Bloggar lite emellen allt.

Ska iväg på träning om två timar så tänkte plugga en och tat lugnt en.

Har varit både uppåt och nedåt under dagen. Fick andningssvårigheter och ont i strupen, även yrsel. Var hos cityakuten och kollade upp det. De hittade inget, men antingen är ett virus påge, ångest eller deprission. Jag tror att det är Ripped fuel 5x som jag tar. Vissa som tagit dem har fått sådana biverkningar. Fortsätter med dem i en vecka till fortsätter det så skiter jag i dem.

Mer senare om jag orkar!

Av Ronja Olsson - 8 maj 2012 10:45

SENASTE:
Dryck: vatten
Telefonsamtalet: jennifer och emelie
Sms: dominic
Sång du lyssnade på: Florida - goodfeelin

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: ja

Varit kär: japp.

Förlorat någon speciell person: ja

Varit så trött att du somnat sittandes: ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

blå

Svart

röd

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Japp.

Fått ditt hjärta krossat: nope

Skrattat så att du har börjat gråta: ja.

Träffat någon som förändrat ditt liv: ja

Insett vilka som är dina äkta vänner:  lite

Fått reda på att någon har pratat om dig: ja

Kysst en kompis: aa.

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: vet inte, inte använt msn på ett bra tag.

Hur många barn vill du ha i framtiden: max 1 om ens det

Har du några husdjur: haft en massor

Vill du ändra ditt namn: nej.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: tränade, tränade, tränade

Vilken tid vaknade du idag: 7 typ

Vad gjorde du runt midnatt: sov

Någonting som du längtar till: sommarjobb

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: min kondition

Vad gör dig irriterad: ffolk som tror de är bäst & snyggast, och sånna som sårar andra

OM DIG:

Vad är ditt namn: Ronja

Singel/upptagen: Singel.

Stjärntecken:vädur

Kille eller tjej: Tjej.

Hårfärg: brun-blond

Längd: 168cm.

Vad gillar du gällande dig själv: att jag oftast ser det bästa i folk

Piercings: none

Tattoos: nope

Höger eller vänster: Höger.

JUST NU:

Äter du: pyttipanna och päron

Dricker du: vatten

Är du på väg att: svara på frågorna

Väntar du på: bussen ska komma

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ögon

Kramar eller pussar: bååda

Kortare eller längre: Längre.

Yngre eller äldre: äldre

Romantisk eller spontan: bådeoch

Snygg mage eller snygga armar: armar

Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.

Känslig eller inte: både

Ragg eller förhållande: båda

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: yoop

Gjort något sjukt spontant: Ja.

Haft sex: ja

Krossat någons hjärta: tror inte de

Dissat någon: nja

Gråtit när någon dött: Ja.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja.

TROR DU PÅ:

Dig själv: yees

Mirakel: njae ibland

Kärlek vid första ögonkastet: ja

Gud: nope

Att kyssas på första dejten: Ja.

Änglar: ja en ängel som i en människa/djur

SVARA ÄRLIGT:

Varit otrogen: Nej.

Haft mer än en pojkvän på samma gång: ne eller hållt på med två samtidigt

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: såklart

Vad kan du inte "leva" utan: pengar, träning, kunskap

Har du svarat ärligt på dessa frågorna: Japp.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards