brainwildchild

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Ronja Olsson - 4 maj 2012 21:37

Vet ni alltså jag är överlycklig! Har fått ett mejl om en sak som ska bli så intressant och lärorikt!!!! Förhoppningsvis tar jag det innan sommaren om hon har tid! Guuuud! Jag är upp över öronen exalterad!

Är det någon som kan lista ut vad jag ska göra ? ;)

Har med träning att göra kan jag nämna som ledtråd!

Av Ronja Olsson - 4 maj 2012 21:17

Ligger i sängen och ser på True blood, wonderful!

Skolan gick förvånatsvärt fort och bra. På biologin började vi med evolutions mind mappen, hade ingen tyska för Antje var sjuk. Så då satt vi oss och gjorde hemtentan i logaritmer istället. Matten gick också fort. Så vare dags för träning, en massa fys, mina ben känns som gele! Därefter lite mer fys fast på säck.

Hem och lagade mat. Blev ungsbakad korv med keso och champinjoner. Nu ska jag se klart hela säsong 3 på true blood och sedan sova i en herrans massa timmar!

Imorgon ska jag bara tat lugnt och njuta av förhoppningsvis värme etc.

Så jävla sann!

Av Ronja Olsson - 4 maj 2012 17:30

 

A champion shows who he is by what he does when he´s tested. When a person gets up and says "I can still do it" he´s a champion

-

Evander Holyfield

Av Ronja Olsson - 4 maj 2012 09:12

Har hunnit tagit en raskis nu på morgonen, kändes skönt. 22 min bara men fick upp pulsen ganska ok vid slutet! Knät kändes lite svajigt och hade ont men kanske hade gått lite fel bara. Visste ni att man förbränner fett 250 % mer om man tränar på morgonen innan 9 än om man tränar på kvällen. Jag brukar träna på morgonen på helgerna, onsdagar och fredagar. Fortsätter så iaf!

Snart ska jag bege mig till skoooolan!

Biologi, tyska och matte därefter träning. Hoppas knät inte känns!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards