brainwildchild

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Ronja Olsson - 17 maj 2012 19:07

Efter en heldag på ärk är jag helt slut. Har stått alla klasser, fotat lite grann och varit funktionär. Blir två heldagar till och hoppas på  fint väder och fina ritter! :)

Även käkat middag med family och varit förbi Frida som jag inte sett på jätte jätte och då menar jag jättelängesedan! Typ sommaren förra året ! Vi satt och snackade ikapp all tid:)

Ne ska redigera lite bilder till och därefter sova 8.20 ska jag vara på stallet imorgon :)


Av Ronja Olsson - 17 maj 2012 07:40

Sitter och lyssnar på ettan där de hhar något program om islam eller liknande. En kvinna som blivit misshandlad av sin man, går till imanen och frågar vad ska jag göra. Han slår mig, vad ska jag göra? Vet ni vad han sa??? Ge honom mer kärlek, välkommna honom, mer sex. Ring inte polisen.

Alltså är ni helt dum i hela eller i halva hjärnhalvan. Såklart hon ska ringa polisen.

Alltså jag blir ju helt galen, om de är i Sverige ska de lyda svensk lagstiftning, precis som vi andra gör. Det spelar ingen roll att du är muslim eller kristen du ska LYDA under sveriges lag. Annars ska ni inte ens vara här! Rör om i grytan här i Sverige, det är inte tillåtet att vara gift med flera kvinnor. Det är inte tillåtet att slå sin kvinna!!!

Säger inte att kristna eller svenskar inte slår sina kvinnor osv, men kvinnan ringer polisen och blir framanad av vänner och andra att ringa. Istället för imanerna som säger att de inte ska ringa polisen.

Ne nu byter jag program innan jag och pappa går upp i taket!

Av Ronja Olsson - 17 maj 2012 07:16

Nu har jag legat i mer än en timme och bara kollat på en massa söta bilder och filmer på söta saker. Jag har aldrig något sötare än dessa två saker! Tänk att det finns sådana här sötsaker.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/vbs/article12479064.ab

Ett sloth rescue. Gud som jag vill åka dit och voluntär arbeta några månader någon sommar! :)

Eller som denna söta femåriga skapelse!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards