brainwildchild

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Ronja Olsson - 5 maj 2012 19:28

Idag har jag nog inte gjort något produktivt. Eller ok gick upp till centrum och köpte ny träningsutrustning och energy bars. Städat upp i garderoben och gjrt klart läxan. Ok lite produktivt då! 

Nu ska jag ut på en rask promenad på 20 min, tänkte ta slingan runt kyrkogården, ohhh scary! Nope not at all!;) 

Sedan ska jag lägga mig i sängen med en nyduschad kropp och en stor skål nypoppade popcorn Inte klagar jag!

Gillar orginalet - gillar covern!

Av Ronja Olsson - 5 maj 2012 13:24

Nu har jag legat och degat i sängen hela dagen så ska ta en promenad upp till centrum för att köpa nya träningskläder! Sedan ska jag göra klart sista uppgiften på hemtentan och bara chilla! Har sett på American pie reunion fick mig lite skratt, äntligen var det en bra film de senaste har bara varit så dåliga!

Ikväll ska jag ta en raskpromenad och imorogn ska jag åka bort till bosön och springa en runda i deras 3km bana. Tänkte blanda pw med jogging och se hur min kondis utvecklats. Till 18 juli ska jag kunna springa 3km helt utan avbrott av kondis och knä, så gör min första etapp test imorogn!:)

Jag är fortfarande lycklig över det som hände igår, ska ringa och berätta för mammsen strax när jag varit uppe i centrum!

Skriver mer sedan!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards