brainwildchild

Alla inlägg under juni 2011

Av Ronja Olsson - 26 juni 2011 15:59

Som sagt var jag hos Mimmi igår och sov där! 

Linea och Julia kom och var med oss på kvällen, lagade även mat vid 11, en massa skit, baconröra, laxröra och kyckling och tortellini! 

Vaknade vid fyra i morse av att Mimmi bad mig göra mat åt Neoline som var hungrig! Somnade om och vaknade runt 12, då var mimmi och Neoline vakna och pappa ringde ch frågade om jag ville komma till Farmor och äta, visst. Gick hem vid 2, solade, duschade och nu håller jag på och fixar mig ska snart promenera ner! 

Mamma åkte iväg med Danne tillnågon Ö igår men kommer hem idag! Najss och imorgon åker jag ner till pappa!

Kavaj, linne och shorts idag!  

Av Ronja Olsson - 26 juni 2011 15:45

Vi tar en bild från 2008, en från 2009 och en från 2010!

Egypten 2008 Ht i 7:an!   Egypten 2009 Ht i 8:an   Sommaren 2010!  Och 2011

 

Av Ronja Olsson - 25 juni 2011 14:25

Fick aldrig chansen att blogga igår, först vaknade jag vid 10 och hoppade direkt in i duschen! Pappa kom kvart i 11, så det var bara att hoppa in i Mustangen, vilket inte jag har så mycket emot! ;D

Åkte till Eric, Melissa och Mirja! Även Mirjas dotter Sandra och hennes pojkvän James(?) var där! 

Käkade lunchbuffé på fiskecampen, übergott var det! Kanon!

Satt där två timmar ungefär! 

Sedan gick vi ner till Gammelgården, dansade kring midsommarstången med Saga. Det var väll trevligt där!

Gick hem till Erik igen, grillade grillspett, jättegott och så fick vi tårta! Lite tjock jag kände mig!

Fick skjuts hem till INgela av Mirja, pappa sprang runt hos INgela och hälsade på alla! 

Sedan satt vi oss ute och hade trevligt, ringde Poppiz och han skulle komma så jag cyklade ner till skutskärs tågstation och mötte honom!

Grillade hos Mimmi, mamma och Julia M hade ett väldigt ingående samtal om hurvida 22cm var stort eller normalt på snoppstorlek, och så lite roliga "mätasnoppen"historier! Grymt kul hade vi!

Jag, Mamma, Mimmi och Pontus gick hem runt halv tolv, jag och Pontus skulle sova hos mimmi, så vi gick dit! Flummade och lagade mat klockan 3 på natten, kabab, Pommesfrites och grönsaker!

Somnade och vaknade igen vid nio av att mimmi och markus ligger i sängen och inte mimmi och pontus. 

Pontus hade dragit vid fem tiden och Markus kom då och var lite full tror jag! 

Latade mig i mimmis söng två timmar ca, tog en dusch, började städa lite, och sedan kom Ingela med Neoline! 

Grymt rolig Midsommar!

Nu ligger jag hemma och packar väskor, ska sova hos mimmi två dagar, och sedan på måndag ska jag åka och vara med pappa 1 vecka ca!

Update tomorrow!

Keep in touch bitches!

 

Av Ronja Olsson - 24 juni 2011 00:19

  Evelyn sommar!:)

Saknad som få!


Av Ronja Olsson - 24 juni 2011 00:05

Åkte till Rebecka och umgicks med henne, låg nere på hennes rum och målade, jag på disney bilder och hon på ramar!xD Pratade och hade allmänt kul!Sedan kom Adrian (hennes kille) och hans föräldrar, skulle bjuda henne på church street, fett gulligt!

Åkte hem och städade lite! 

Träffade Stoffe och var med han ett tag, sedan drog vi till Grillköket och mötte upp Timmy som skulle käka! Var med dem ett tag!

Sedan gick jag vidare till mimmi och varit där sen typ 9, Marcus, Alex, Hans tjej var där och innan ja gick så kom Elina och Linn!

Mästerkockarna Alex och Marcus intog spisen och gjorde pyttipanna!

Ställer nog klockan på runt 10, vet aldrig med min far när han dyker upp!

Keep in touch!

   

Av Ronja Olsson - 23 juni 2011 11:19

  Från 2009 när man gick i 7:an!

Av Ronja Olsson - 23 juni 2011 11:17

Regnar ute kna man bli mer irriterad!! Det är ju midsommar och det regnar, visserligen brukar det regna på midsommar men ändå! Nu när jag ville ha sol så kommer regnet! 

Cyklade hem från Ingela halv 11, kände att jag ville hem och lägga mig i sängen och mysa med min mysfilt, en bra film och popcorn! Vilket exakt är det jag kommer göra också!

Vad ska alla göra imorgon? 

Jag ska först med pappa och Saga till Gammelgården i Äby och träffa Erik, Melissa och Eriks tjej! Sedan på kvällen kommer mamma och jag bege oss till Ingela och grilla och umgås med folk! Kanske kompisar på kvällen också!

Nu ska ja slå på en bra film och bara ligga och mysa! 

Blir att vara med Rebecka senare kanske! Och så om det blir fint väder åker jag förbi Timmy och säger grattis! Nu är han inte fjooortiz längre!

Keep in toúch!

Av Ronja Olsson - 22 juni 2011 22:46

Tjena, ligger I mimmis säng och däckar nog strax! Har varit inne I stan med mimmi, gått I affärer och träffade hennes vän markus! Hem t skutskär och solade handlade, och träffade timmy och stoffe, och sedan resten av kvällen här hos ingela med mimmi och Neoline! Imorgon ska jag förbi Timmy och säga grattis, grattis till Stoffe som fyller år idag! Är inte äldst längre!:-( Och så ska jag vara med rebecka w!:) kanske träffar poppiz något också!:-)Keep in touch bitches!B-)

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards